PlanB jest gotów sprzedać swoje bitcoiny dopiero na tym poziomie cenowym…
Analityk kryptowalut znany z zastosowania modelu stock-to-flow (S2F) do przewidywania trajektorii ceny króla kryptowalut ujawnia, na jakim poziomie cenowym jest gotów sprzedać swoje bitcoiny.
PlanB mówi swoim 517 300 obserwującym na Twitterze, że jest gotowy trzymać bitcoiny w swoim portfelu albo do założonej przez S2F ceny docelowej, albo do zera:
„Postrzegam swoją inwestycję w bitcoin jako opcję kupna. Bedę prowadził ją do zera albo do 1 miliona dolarów, odpowiednio dopasowując swoją (początkową) pozycję”.
288 000 USD za 1 BTC? Niekoniecznie…
Podczas gdy analityk kryptowalut przewidywał wcześniej, że bitcoin osiągnie cenę 100 000 USD na podstawie modelu S2F i 288 000 USD w oparciu o S2FX, aktualnie koncentruje się na założeniu, że potencjał wzrostu bitcoin jest większy niż ryzyko spadku.
„Mniej mnie interesuje 100–288 000 USD. Skupiam się na halvingu w 2024 r. i tym, co poza nim. Nie obchodzi mnie zmienność, kluczem jest asymetryczny zwrot (0 USD kontra 1 milion USD)”.
PlanB wyjaśnia również, dlaczego wyprzedaż bitcoinów, która miała miejsce w zeszłym tygodniu, spowodowała ogromne straty rzędu dziesiątek miliardów dolarów.
„Więc co się stało w maju? Słabe ręce sprzedały w tym miesiącu ~ 1 milion BTC po 30 000 – 35 000 $… które kupili w kwietniu za 55 000 – 60 000 $: oszałamiająca strata ~ 20 miliardów dolarów. Dobra wiadomość: te 1-milionowe bitcoiny są teraz w mocnych rękach…
Dla [nowicjuszy] ta zmienność może być zbyt duża. Wszyscy znamy ludzi, którzy sprzedawali w maju. Rozejrzyj się. To są zawsze ci sami ludzie”.
Może Cię zainteresować:
Od Redakcji
Niniejszy artykuł ani w całości ani w części nie stanowi „rekomendacji” w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi czy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (Ue) Nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (rozporządzenie w sprawie nadużyć na rynku) oraz uchylające dyrektywę 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywy Komisji 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE oraz Rozporządzenia Delegowane Komisji (Ue) 2017/565 z dnia 25 kwietnia 2016 r. uzupełniające dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/65/UE w odniesieniu do wymogów organizacyjnych i warunków prowadzenia działalności przez firmy inwestycyjne oraz pojęć zdefiniowanych na potrzeby tej dyrektywy. Zawarte w serwisie treści nie spełniają wymogów stawianych rekomendacjom w rozumieniu w/w ustawy, m.in. nie zawierają konkretnej wyceny żadnego instrumentu finansowego, nie opierają się na żadnej metodzie wyceny, a także nie określają ryzyka inwestycyjnego.