Budweiser wchodzi na rynek NFT

Popularna marka piwa Budweiser dokonała pierwszych inwestycji na rynku NFT. Firma nie tylko kupiła domenę beer.eth za 30 ETH (około 94 603 USD), ale również zainwestowała w niewymienialny token przedstawiający rakietę.

NFT, który firma ustawiła jako grafikę profilową na swoim profilu na Twitterze (@budweiserusa), kosztował 8 ETH (około 25 227 USD).

Znane marki coraz częściej inwestują w NFT

Dzięki tym zakupom konto marki Budweiser cieszy się obecnie dużym zainteresowaniem wśród społeczności zwolenników kryptowalut. O zakupie wspomniał między innymi profil związany z aplikacją – portfelem Trust: nawet @budweiserusa przyłączył się do hype’u na NFT! Budweiser kupuje domenę beer.eth i wydał 25 000 dolarów na NFT (zdjęcie profilowe).

Even @budweiserusa has joined the #NFT hype!
1) Bud buys Beer.Eth domain
2) Bud buys $25,000 NFT (their profile pic)
3) Bud gives me free beer…?

Zakup NFT przez Budweisera nie wygląda na pochopną decyzję, której celem jest podpięcie się pod niesłabnące zainteresowanie rynkiem niewymienialnych tokenów. Już w ubiegłym miesiącu przedstawiciel Anheuser-Busch InBev (właściciela marki) informował o planach związanych z dokonaniem inwestycji na rynku NFT.

Budweiser, Visa… kto będzie następny?

Dwa dni temu opisywaliśmy natomiast Niecodzienny zakup Visa: NFT CryptoPunk. Dostawca usług płatniczych kupił wówczas NFT z serii CryptoPunk 7610, który kosztował około 150 000 dolarów.

Dołączenie dużych graczy do zakupów NFT pokazuje, że zestawienie obejmujące Najdroższe NFT w historii – ranking, które opublikowaliśmy w maju, już niedługo trzeba będzie zaktualizować.

Stworzona przez algorytm Fidenza #313 za 1000 ETH

Z pewnością przyczynią się do tego również NFT z serii Fidenza, które zostały stworzone przez specjalny algorytm. Fidenza #313 została sprzedana za 1000 ETH, co przy obecnym kursie daje 3 153 440 USD. Niewymienialne tokeny z tej serii są już poza zasięgiem wielu inwestorów, ale wciąż mogą oni spróbować szczęścia i zainwestować w NFT tworzone przez inny specjalny algorytm, który został udostępniony przez fetch.ai. Szczegóły znajdziesz we wczorajszym artykule Sztuka tworzona przez sztuczną inteligencję: Colearn Paint.

Dziękujemy, że przeczytałeś/aś nasz artykuł do końca. Obserwuj nas w Wiadomościach Google i bądź na bieżąco!
Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany.