Bank HSBC nawiązał współpracę z The Sandbox

565

Bank HSBC nawiązał współpracę z The Sandbox, jednym z największych projektów z kategorii metaverse.

Tym samym gigant bankowy dołączył do grona firm, które są zainteresowane możliwościami metaverse.

Bank inwestuje w wirtualną działkę

Podobnie jak wielu artystów (więcej informacji znajdziesz w artykule: Rezydencja Snoop Dogga w metaversum) i firm (między innymi Gucci, Ubisoft), HSBC nabył wirtualną działkę w The Sandbox. Z informacji zamieszczonych na blogu firmy odpowiedzialnej za metawersum wynika, że bank zamierza wykorzystać ją do stworzenia wirtualnego miejsca dla fanów e-sportu i finansów.

Na temat samej transakcji nie ujawniono zbyt wielu informacji, ale dyrektor ds. marketingu na część Azja-Pacyfik określił metaverse jako sposób doświadczania web3, czyli internetu następnej generacji.

„(…) is how people will experience web3, the next generation of the internet”.

HSBC zdaje sobie sprawę z ogromnego potencjału w tworzeniu nowych doświadczeń za pośrednictwem nowych platform, które otwierają wiele możliwości dla obecnych i nowych klientów.

„At HSBC, we see great potential to create new experiences through emerging platforms, opening up a world of opportunity for our current and future customers and for the communities we serve”.

Metaverse The Sandbox

The Sanbox już pod koniec ubiegłego roku trafił na naszą listę obejmującą Top 10 projektów metaverse, o których istnieniu warto wiedzieć. Ten metaverse zaczął zyskiwać na popularności w 2019 roku. Możliwość doświadczania cyfrowych światów na urządzeniach mobilnych znacznie przyśpieszyła adopcję i przyciągnęła wielu nowych użytkowników.

Aktualny kurs SAND

Token The Sandbox (SAND), który jest powiązany z metaverse, kosztuje obecnie 2,90 USD. Podczas ATH z 25 listopada 2021 r. jego cena wzrosła do 8,40 USD. Oznacza to ponad 65% spadek. Jednocześnie w ciągu ostatniego roku cena wzrosła o ponad 330%. Token notowany jest między innymi na giełdach Binance i Upbit.

Co sądzisz o najnowszej inwestycji banku HSBC? Czy firmy z branży tradycyjnych finansów rzeczywiście potrzebują wirtualnych działek, aby zdobyć nowych klientów?

Może Cię zainteresować:

Komentarze