McDonald’s zgłosił 10 wniosków o znaki towarowe związane z metaverse

Sieć McDonald’s nie zniechęciła się niedawną wpadką związaną z tokenem Grimace i planuje wejść w metaverse.

Specjalizujący się w rejestrowaniu znaków towarowych Josh Gerben poinformował, że popularna sieć restauracji fast food złożyła aż 10 wniosków o znaki towarowe, które będzie mogła wykorzystać w rzeczywistości wirtualnej.

Prosty przepis na to, jak zrobić coś nietrafionego

Po tym, jak w styczniu na twitterowym koncie McDonald’s pojawiło się zdjęcie Shiba Inu trzymającego frytkę, zwolennicy najstarszego meme coina zaczęli się zastanawiać, czy McDonald’s zacznie akceptować DOGE? W pewnym momencie do rozmowy dołączył Elon Musk i to właśnie wtedy McDonald’s dał ciała (restauracja wspomniała o nieistniejącym tokenie, z czego szybko skorzystali oszuści i stworzyli własną wersję Grimacecoin).

Chociaż oficjalnie nic nie ruszyło się w kwestii wprowadzenia płatności krypto w popularnych restauracjach, Josh Gerben poinformował na swoim koncie @JoshGerben o złożeniu przez McDonald’s 10 wniosków o znak towarowy ze wskazaniem na zaoferowanie „wirtualnej restauracji z prawdziwymi oraz wirtualnymi towarami” oraz „uruchomienie wirtualnej restauracji z dostawą do domu”.

The company has filed 10 (TEN!) trademark applications indicating it plans to offer „a virtual restaurant featuring actual and virtual goods” and „operating a virtual restaurant featuring home delivery”.

W tym przypadku źródło jest o tyle wiarygodne, że Josh Gerben jest założycielem firmy Gerben Intellectual Property, która chwali się zarejestrowaniem ponad 7 000 znaków handlowych dla swoich klientów.

McDonald’s wchodzi w metaverse

Wejście popularnej sieci restauracji fast food do metaverse może wydawać się niepotrzebne, jednak coraz więcej firm zaczyna zdawać sobie sprawę, że jeżeli nie zrobią tego teraz, to później trudno będzie im dogonić konkurencje.

Najlepszym przykładem jest to, że znany producent odzieży i obuwia sportowego przez cały czas dąży do zwiększenia swojej obecności w cyfrowych światach. Wszystko zaczęło się od tego, że Nike przejmuje wiodący fashion house przestrzeni metaverse. Ostatnio natomiast firma pozwała giełdę z butami StockX, co pokazuje, że Nike chce zdominować rynek cyfrowego obuwia sportowego.

Dziękujemy, że przeczytałeś/aś nasz artykuł do końca. Obserwuj nas w Wiadomościach Google i bądź na bieżąco!
Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany.