Klienci Visa wydali w tym roku ponad 1 mld USD na karty kredytowe powiązane z kryptowalutami

1 983

Wzrastają wydatki na karty powiązane z kryptowalutami. Visa poinformowała, że wydatki konsumentów na jej karty kredytowe z opcją wykorzystania aktywów cyfrowych przekroczyły – w ciągu zaledwie pierwszych sześciu miesięcy roku – 1 miliard dolarów.

Zwiększenie adopcji dzięki dostępności

Visa poinformowała również, że planuje nawiązać współpracę z 50 różnymi platformami kryptowalutowymi, aby zapewnić łatwy dostęp konsumentom wymieniającym i wydającym waluty cyfrowe u milionów sprzedawców na całym świecie. Wśród wymienionych firm znalazły się, między innymi, Coinbase, Block, Crypto.com.

Biznes transakcyjny rozwija się szybko. Nie dalej jak na początku tego roku firma zapowiedziała, że ​​pozwoli konsumentom używać stablecoina USDC do rozliczania transakcji.

Visa łączy się również z FTX, w ramach programu FinTech „FastTrack”. W ramach programu ułatwią FTX opłacanie 50% swoich pracowników w USDC. Partnerstwo i program nie są niczym nowym dla firmy obsługującej karty kredytowe, ponieważ w ubiegłym roku pojawiły się partnerstwa z firmami takimi jak Circle.

Więcej szczegółów z najnowszego z raportu Visa

Visa opracowała również „Mapę drogową cyfrowej waluty”, która została pierwotnie opublikowana w zeszłym roku. Raport z tego tygodnia podkreśla postępy z tego planu, wymieniając trzy główne kwestie: „rozwijający się i ewoluujący ekosystem, przeprojektowane systemu nagród i stablecoiny”.

Firma zamierza nadal wykorzystywać relacje z firmami kryptowalutowymi, aby zwiększyć swój udział we wspomnianym ekosystemie. Jako przykład Visa podaje infrastrukturę, która jej zdaniem pomoże „ustanowić Visa jako sieć z wyboru dla natywnych firm kryptowalutowych”. Rachunki, pożyczki i depozyty bezpośrednie to główne punkty rozwoju Visa i jej partnerów.

Jeśli chodzi o nagrody, partnerstwa nadal pomagają budować nowe możliwości rozwoju Visa. Użytkownicy programów partnerskich mogą wydawać pieniądze, aby zdobywać aktywa cyfrowe. Programy partnerskie są już wdrożone w firmach takich jak BlockFi i Circle i znacząco przyczyniły się do uzyskanego w tym roku wyniku wydatków na karty. Programy te umożliwiają zarabianie tokenów w rezultacie typowych wydatków, a także oferują walory edukacyjne osobom potencjalnie mniej zaznajomionym z kryptowalutami.

Wreszcie, firma wykazuje wyraźne podekscytowanie tym, co postrzega jako stablecoiny, które „zaczynają spełniać obietnicę „cyfrowego FIAT”: przyjazne dla deweloperów cechy kryptowaluty połączone z niezawodnością rezerw wspieranych przez FIAT”.

Podczas gdy wielu twierdzi, że adopcja aktywów cyfrowych ze strony dużych firm jest zdrowa dla szerszego wizerunku branży, niektórzy od dawna zwolennicy uważają, że firmy, które od dawna są zakorzenione w tradycyjnej bankowości, naruszą zdecentralizowany charakter kryptowalut.

Może Cię zainteresować:

Komentarze