Coraz bardziej lukusowo. Włoski gigant modowy debiutuje na rynku nieruchomości

W Hiszpanii powstają ekskluzywne nieruchomości sygnowane marką Dolce & Gabbana. To debiut włoskiego giganta modowego na rynku nieruchomości.

Inwestycja, która pochłonie co najmniej 250 mln euro, jest realizowana w Marbelli, luksusowym nadmorskim kurorcie w południowej Hiszpanii, nad Morzem Śródziemnym. Planowany termin jej ukończenia to 2026 rok.

Takich nieruchomości jeszcze nie było

Marbella znajduje się w prowincji Malaga w Andaluzji. Liczy sobie ok. 143 tys. mieszkańców, jest znanym kąpieliskiem morskim i ośrodkiem wypoczynku letniego. To również port rybacki. Ze względu na swoje walory turystyczne, jest jednym z najczęściej odwiedzanych kurortów na Costa del Sol. Tu swoje letnie rezydencje mają ntonio Banderas, Karl Lagerfeld czy Julio Iglesias. W obrębie miasta i jego sąsiedztwie znajduje się 27 plaż miejskich o różnej charakterystyce.

To właśnie to miejsce marka Dolce & Gabbana wybrała na swój europejski debiut w branży nieruchomości. Za projekt o nazwie „Design Hills” odpowiadają bracia Domenico i Alfonso Dolce. W ramach inwestycji przy centralnej promenadzie powstać ma pięć budynków z basenami i częścią zieloną, w których znajdą się 92 luksusowe apartamenty o powierzchni od 280 do 900 metrów kwadratowych. Wiadomo już, że największe mieszkania nie będą miały więcej niż pięć sypialni. Włoski gigant modowy firma gwarantuje najwyższą jakość wykończenia podłóg, oświetlenia, tkanin i terakoty. Ceny mieszkań? Bagatela – od 3 do 20 milionów euro.

Zobacz też: To znów się dzieje. Kradzież kryptowalut o wartości 70 mln dolarów z popularnej giełdy

Bogate wyposażenie

W kompleksie znajdzie się również zaplecze sportowe, na które złożą się korty do paddle’a i tenisa, centrum fitness, ring bokserski, a także symulatory gry w golfa i kryte boiska do koszykówki. Na terenie obiektu funkcjonować będa również SPA, gabinet kosmetyczny, salon fryzjerski oraz barber shop. Inwestor zadba również o specjalne przestrzenie do medytacji.

Mieszkańcy kompleksu w ramach członkostwa w specjalnym klubie będą mogli również korzystać z kina, baru, strefy koktajlowej, piwnicy z winami, prywatnych sal konferencyjnych oraz biblioteki. Nie zapomniano o dzieciach – one również będą miały własny klub z salą zabaw, salami edukacyjnymi, placem zabaw i polem namiotowym.

Może Cię zainteresować:

Komentarze