Coinroom odpowiada klientom na niewypłacanie środków

źródło: pexels/pixabay
2 476

Po licznych doniesieniach użytkowników w sprawie niewypłacania środków przez giełdę kryptowalut Coinroom, klienci otrzymali odpowiedź od dyrektora generalnego giełdy. Użytkownicy wielokrotnie informowali nas o kompletnym braku kontaktu z giełdą Coinroom, która kontrowersyjnie wypowiedziała umowy swoimi klientom. Dyrektor generalny Coinroom, Tomasz Wiewióra, odpowiedział klientom, że dokładne informacje ws. wypłat będą podane do 19 kwietnia 2019 roku. Stwierdził, że podejmują kroki mające na celu sfinalizowanie zleconych wypłat.

W poprzednich artykułach informowaliśmy, iż klienci planują wejście na drogę sądową w sprawie niewypłacenia środków przez Coinroom. Powodem potencjalnego wszczęcia postępowania był kompletny brak kontaktu z Coinroomem, zarówno telefonicznie, mailowo, jak i osobiście – w warszawskim biurze. Po tygodniu „zapadnięcia się pod ziemię, CEO Coinroom poinformował klientów, że ich spółka „nie zniknęła i podejmuje kroki mające na celu doprowadzenie do wypłaty środków”. Podawaliśmy również informacje otrzymane od jednego z użytkowników, który zauważył, że jego transakcję skierowano na portfel giełdy kryptowalut Binance. Tomasz Wiewióra stwierdził jednak w mailu, że informacje te są nieprawdziwe. Mamy więc nadzieję, iż fundusze wrócą jak najszybciej do portfeli klientów.

„Szanowny Kliencie

Uprzejmie informuję, że osoba wchodząca w skład zarządu spółki Coinroom sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie nie zniknęła i podejmuje kroki mające na celu doprowadzenie do wypłaty środków wynikających z polecenia wypłaty, o czym będziemy na bieżąco informowali. Konkretne informacje zostaną przekazane do dnia 19 kwietnia 2019 roku.

Jednocześnie zaprzeczam informacji o wysłaniu jakiejkolwiek kryptowaluty na portfele zewnętrzne. Wszystkie transakcje widoczne w blockchain są wykonywane na naszych portfelach lub są to wypłaty zlecane przez innych Klientów. Kontakt na adres e-mail oraz listowny na adres wskazany w komunikacie jest jak najbardziej możliwy. Pisma wysłane na adresy ul. Janka Muzykanta 60 02-188 Warszawa oraz na ul. Lindleya 16 02-013 Warszawa będą odbierane i nie pozostaną bez odpowiedzi.

Z poważaniem

Tomasz Wiewióra”

Komunikat wypowiedzenia umowy z 2 kwietnia 2019 roku

Minęło aż osiem dni od jakiekolwiek kontaktu z zarządem giełdy. Przypomnijmy więc komunikat Coinroom, który spowodował ogromny strach wśród klientów platformy. Giełda działając na podstawie swojego regulaminu obowiązującego od 20 lutego 2018 roku, wypowiedziała Umowę klientom z 1 dniowym okresem wypowiedzenia. W związku z tym, klienci byli proszeni o zlecenie wypłat wszystkich posiadanych kryptowalut do dnia 3 kwietnia 2019. Po tym terminie wypłata zgromadzonych środków miała być konsultowana z obsługą klienta. W przypadku użytkowników, którzy próbowali wypłacić środki do 3 kwietnia (terminu podanego w komunikacie), fundusze również nie dotarły, bądź przelano ich szczątkowe ilości.

kryptowaluty giełda kryptowalut coinroom
źródło: pixabay.com

Coinroom – zakończenie działalności i wypowiedzenie umowy

Giełdę kryptowalut Coinroom wpisano w styczniu 2019 roku na listę ostrzeżeń publicznych Komisji Nadzoru Finansowego. Wraz z wpisaniem podmiotu na listę KNF, traci on możliwość transferów pieniężnych za pośrednictwem banków. Banki te wypowiadają umowy klientom wpisanym na listę ostrzeżeń KNF, co w przypadku giełdy kryptowalut, zamyka wszelkie ścieżki przelewów przychodzących i wychodzących.

Komentarze