Coinbase rozszerza współpracę z Borussią Dortmund

Coinbase przedłuża współpracę z BVB
2 467

Giełda Coinbase kontynuuje współpracę z BVB

Choć bessa na rynku kryptowalut trwa w najlepsze (mimo euforii części społeczności, spowodowanej aktualnymi wzrostami) to jednak najwięksi gracze nie próżnują i jak tylko mogą wykorzystują swoje zdolności marketingowe. Giełda Coinbase poinformowała właśnie, że będzie pełnić funkcję partnera Borussi Dortmund (niemieckiego klubu piłkarskiego z Bundesligi) do końca czerwca 2023 roku. Amerykańska firma podobno podwoiła swoją umowę z jedną z najbardziej utytułowanych germańskich drużyn – BVB. To kolejny akt zainteresowania branżowych spółek światem wielkiej piłki. Podczas niedawnych mistrzostw w Katarze mieliśmy okazję obserwować Crypto.com, jako jednego z głównych sponsorów wydarzenia.

Współpraca potrwa przynajmniej rok

Niedawne przedłużenie oznacza, że kontrakt będzie obowiązywał łącznie minimum przez blisko jeden rok. Coinbase rozpoczął bowiem współpracę z Borussią Dortmund w lipcu ubiegłego roku, wyświetlając reklamy na ekranach klubowego stadionu. Zgodnie z nowymi warunkami giełda będzie teraz partnerem premium BVB. W ramach tego może ona promować swoje produkty i usługi na największym stadionie piłkarskim w Niemczech, oraz zapewniać krypto-edukacyjne programy dla pracowników zespołu piłkarskiego. Nie wiadomo jeszcze ile Coinbase wydało na zawarcie umowy, lecz dyrektor Borussi, Carsten Cramer stwierdził, że kontrakt może zostać przedłużony w zależności od przyszłej kondycji sektora kryptowalut: „Branża jest bardzo ekscytująca, ale wciąż nowa. Dlatego chcemy zachować naszą elastyczność” – powiedział.

Zobacz też: OKX publikuje kolejne Proof-of-Reserves

Coinbase zawiązuje nowe umowy, ale jednocześnie zwalnia pracowników

Pomimo przedłużenia wspomnianej współpracy, popularna giełda boryka się z poważnymi problemami podczas bessy. Już zeszłego lata firma zwolniła prawie 20% całkowitej siły roboczej, zaś na początku tego miesiąca odeszło kolejne 950 osób. Na łamach naszego portalu informowaliśmy także, że agencja Moody’s już drugi raz z rzędu obniżyła rating Coinbase. Ponadto firma zdecydowała się niedawno opuścić rynek japoński, powołując się na niekorzystne warunki gospodarcze. Depozyty użytkowników zostały już wstrzymane. Wydaje się jednak, że jeśli spółka chce pozostać zauważalna, musi decydować się na kroki takie jak ten opisany w niniejszym artykule. Najmocniejsi rywale również starają się coraz mocniej zagościć w piłkarskim świecie, a przykładem może być tutaj między innymi partnerstwo Binance z włoskim Lazio, lub giełdy Bitget i Juventusu.

Może spodoba Ci się także

Komentarze