Gigant branży odzieżowej wypromuje się poprzez tokeny NFT w grze Fortnite

Przez wiele lat firmy Nike i Epic Games współpracowały ze sobą nad wieloma produktami. Teraz zaś handlowy duet przenosi swój najnowszy projekt NFT o nazwie „Airphoria” na wyższy poziom.

Co prawda zwiastun wideo zapowiadający „Airphorię” nie ujawnia zbyt wiele, ale pojawia się w nim logo Unreal Editor for Fortnite (UEFN). Możemy więc spodziewać się, że współpraca Nike i Epic Games będzie koncentrować się na tzw. „kreatywnych doświadczeniach” użytkownika.

Społeczność NFT czeka na premierę

25-sekundowy film rozpoczyna się od pojawienia się logo Fortnite i Nike Air Max. Następnie logo „Airphoria” jest pompowane powietrzem. Pojawia się też data: 20 czerwca. Warto zwrócić uwagę na fakt, że w klipie pojawiają się logo Unreal Engine i SWOOSH (platformy wirtualnych produktów Nike), co wskazuje na zaangażowanie zarówno w grę Fortnite, jak i nową platformę Web3 firmy Nike. W innym miejscu podpis wskazuje, że wydarzenie będzie „ostatecznym polowaniem na sportowe buty”.

https://twitter.com/Nike/status/1669736937085861888

Członkowie społeczności spekulują, że Nike mogło zbudować grę związaną z tokenami niewymienialnymi przy użyciu Fornite Creative 2.0, która umożliwia użytkownikom tworzenie map wirtualnych wysp przy użyciu zasobów Fortnite. Chociaż informacja ta nie została potwierdzona, prawdopodobne jest, że Nike mogło wykorzystać ten tryb do tworzenia gier. Przypuszczenie to zyskuje na popularności, biorąc pod uwagę wcześniejsze starania Nike o stworzenie gry na Roblox dwa lata temu, choć bez integracji z tokenami w tamtym czasie.

Przypomnijmy, że 1 czerwca br. SWOOSH ogłosił plany integracji swoich tokenów z grami opracowanymi przez EA Sports, przedsiębiorstwem stojącym za niezwykle popularną serii gier pod nazwą „FIFA”. Wciąż jednak nie wiadomo, w których konkretnie grach EA Sports miałyby pojawić się tokeny Nike.

Zobacz też: Nike prezentuje .Swoosh NFT – pierwsze cyfrowe sneakersy. To kolejna firma, która idzie w NFT

Sportowy gigant

Firma Nike zajmuje się obecnie projektowaniem, rozwojem, produkcją oraz światowym marketingiem i sprzedażą obuwia, odzieży, sprzętu, akcesoriów i usług. Siedziba firmy znajduje się w Beaverton w stanie Oregon, w obszarze metropolitalnym Portland. Nike Jest największym na świecie dostawcą obuwia i odzieży sportowej oraz głównym producentem sprzętu sportowego. Przychody przedsiębiorstwa w 2022 r. przekroczyły kwotę 46 miliardów dolarów.

Może Cię zainteresować:

Dziękujemy, że przeczytałeś/aś nasz artykuł do końca. Obserwuj nas w Wiadomościach Google i bądź na bieżąco!
Kryptowaluty bezpiecznie kupisz lub sprzedasz w sieci kantorów i bitomatów FlyingAtom
Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany.