Binance zamyka konto klienta za „nierozsądność”

19 693

Binance zamknął konto klienta, który skrytykował największą na świecie giełdę kryptograficzną i jej dyrektora generalnego Changpeng Zhao („CZ”) na Twitterze za brak reakcji na prośby pomocy ze strony supportu działającego na giełdzie. Użytkownik otrzymał trzy dni na wypłatę środków.

Słowne przepychanki z Binance

Klient, który na Twitterze występuje pod pseudonimem „CoinMamba” i zgodnie ze swoim profilem jest traderem kontraktów terminowych i inwestorem w kryptowaluty. Zaczął tweetować o Binance po tym, jak stracił środki z powodu wycieku klucza API, który był powiązany z platformą handlu kryptowalutami 3Commas we wtorek.

Użytkownik powiedział, że nie otrzymał zbytniej pomocy w odzyskaniu tych środków. Binance twierdził, że użytkownik „groził” zespołowi obsługi klienta firmy, co doprowadziło do zawieszenia.

Rozmawiałem ze wsparciem Binance i jak dotąd odmawiają zrobienia czegokolwiek, aby pomóc mi w tej sytuacji, mówiąc, że to moja wina. Nie jestem pewien, w jaki sposób doszło do wycieku interfejsu API i czyja to wina.

W odpowiedzi na tyradę CoinMamby, w usuniętym już tweecie, CZ napisał, że rozważa ustawienie konta CoinMamba w trybie tylko do wypłaty, ponieważ był „nierozsądny”.

Oprócz 3Commas, tak naprawdę myślę o przełączeniu konta @coinmamba w tryb wyłączenia (tylko wypłata). Nie chcemy służyć ludziom, którzy są nierozsądni. Po prostu więcej z nimi problem. To działa w dwie strony. Możemy spotkać się z falą krytyki, ale…

Około godziny później konto CoinMamba zostało zamknięte w odpowiedzi na „groźby”, jakie skierował do pracowników obsługi klienta w Binance.

Tak, @cz_binance właśnie zamknął moje konto Binance z powodu moich tweetów. Nie jestem pewien, co powiedzieć. To jest niedopuszczalne i jestem pewien, że większość z was zgodzi się ze mną w tej kwestii.

W odpowiedzi na pełnego goryczy tweeta CoinMamba, Support potwierdził informację o zawieszeniu.

Twoje konto zostało przełączone w tryb tylko do wypłaty. Decyzja została podjęta w odpowiedzi na groźby skierowane do naszego CS-a, niezwiązane z naszym dialogiem na Twitterze. Zebraliśmy zespół ponad 20 agentów prowadzących sprawę, aby spróbować ci pomóc. Przykro nam, że do tego doszło, ale życzymy wszystkiego najlepszego.

Kolejnymi odpowiedziami Binance zrzucił winę na użytkownika:

Odmówiłeś zawiadomienia policji i złożenia doniesienia o popełnionym przestępstwie. Zamiast tego próbujesz obwiniać nas, żądając odszkodowania. Posunąłeś się nawet do gróźb, których nie będziemy tolerować.

W bezpośredniej wiadomości CoinMamba powiedział CoinDesk, że to „tylko wymówka”.

To było to samo, co powiedziałem CZ w tweecie, że za to zapłacą. Głównym powodem zawieszenia były moje publiczne tweety.

Binance nie odpowiedział na prośbę o komentarze do zaistniałej sytuacji.

Dyskusja CoinMamba z supportem firmy wywołała falę komentarzy. Jak zawsze znalazło się wielu zwolenników, jak i przeciwników jednej z największych giełd kryptowalut na świecie. Jedni zrzucają winę na nieroztropne działanie użytkownika, inni popierają go w walce z firmą.

Czym jest 3Commas?

3Commas pomaga użytkownikom zwiększać inwestycje w kryptowaluty za pomocą bogatego w funkcje terminala i sprawdzonych automatycznych botów, które działają na ponad 17 głównych giełdach.

3Commas w założeniu ma pomagać inwestorom wygrywać niezależnie od warunków rynkowych Dla każdej sytuacji rynkowej istnieje strategia handlowa, która może z niej skorzystać. Boty 3Commas starają się zwiększyć marże zysku z każdej transakcji.

A Wy, jakie macie doświadczenia? Korzystacie z giełdy Binance czy zaufaliście innej firmie? Jak oceniacie support na swojej giełdzie kryptowalut? Podzielcie się swoimi doświadczeniami w komentarzach.

Komentarze