Sushi wo tabeni itte! | SBF przedstawia plan rozwoju SushiSwap
Oczyśćcie kubki smakowe świeżym imbirem, gdyż SUSHI proponuje nowe smaki! W weekend przekazano klucze administratora do projektu forka Uniswap – SushiSwap. Sam Bankman-Fried, założyciel giełdy kryptowalut FTX, przedstawił na Twitterze plan rozwoju projektu. Czy takie SUSHiIbędzie dobrze smakować?
Multisig voting
Bankman-Fried powiedział, że zapewnił pomyślną migrację projektu. Oznacza to przeniesienie ponad 180 milionów dolarów w SUSHI zamkniętych w puli płynności ze zdecentralizowanej giełdy Uniswap do SushiSwap.
Następnym krokiem było zapewnienie przejścia na multisig. Oznaczało to nominację dziewięciu członków społeczności SushiSwap do posiadania kluczy prywatnych do skarbca SushiSwap. Do tego doszło głosowanie nad wszelkimi kolejnymi zmianami proponowanymi przez społeczność. Głosowanie zostało zakończone wczoraj.
3) First, I think the top priorities right now are:
— SBF (@SBF_Alameda) September 8, 2020
a) making sure migration is successful
b) making sure multisig transition happens
c) getting as much TVL through the transition as possible. You can support the cause by keeping your stake! Plus 2mm SUSHI reward.
Tokenomika SushiSwap
SBF zasugerował zmiany w ekonomii tokenów Sushi. Według serwisu CoinGecko, obecna podaż tokena w obiegu wynosi ponad 86 milionów SUSHI, przy całkowitej podaży 90,61 milionów. Przy aktualnych cenach, protokół jest wyceniany na ponad 224 miliony dolarów.
Ale Bankman-Fried powiedział, że „podaż powinna zostać zmniejszona. Częściowo dojdzie do tego w sposób naturalny, gdy wygaśnie inflacja”. Tym samym odniósł się do oczekiwań społeczności odnośnie zmniejszenia całkowitej podaży Sushi.
Następnie stwierdził, że nagrody sushi muszą być dla posiadaczy zablokowane. Obecnie strategia „farmerów” SUSHI polega na dumpowaniu tokenów na rynku w celu zgarnięcia zysków lub odkupienia ich po niższej cenie.
5) Maybe take the current schedule, but make 1/6 of the SUSHI unlocked, 1/3 locked for 1 year, and reduce rate by 50%.
— SBF (@SBF_Alameda) September 8, 2020
That means that SUSHI stakers have a long term interest in the health of the platform, and also that circulating supply is lowered.
Sushi na Serum?
Poza powyższymi propozycjami Bankman-Fried zasugerował budowę sekcji Sushi na Serum, zdecentralizowanej giełdzie stworzonej i prowadzonej przez przedsiębiorcę.
Serum jest platformą opartą na Solana, która może pochwalić się jednosekundowym czasem oczekiwania dla użytkowników i opłatami transakcyjnymi poniżej 1/100 centa. Niedawno ogłoszono, że firma dostawcą płynności na giełdzie zostanie Jump Trading.
8) Finally–yes I'm biased!–I'd build out a branch on Serum.
— SBF (@SBF_Alameda) September 8, 2020
If you haven't tried it yet, you should: https://t.co/MUR5iR7IF2
That's 1 second orders, $0.00002 gas, 100% on-chain orderbook/matching engine. Imagine if Sushiswap was that fast and cheap and powerful. Aim big!
Czy Bankman-Fried mógłby połączyć te możliwości z Sushi?
„To 1-sekundowe zlecenia, gas za 0,00002 USD, 100% księga zamówień on-chain. Wyobraź sobie, że Sushiswap byłby tak szybki, tani i potężny”.
Co sądzicie na ten temat?
Od Redakcji
Bithub Flesz już na naszym kanale YouTube. Zapraszamy codziennie o 19:00 na skrót najważniejszych wydarzeń dnia z branży kryptowalut i finansów. Komentarze i rozważania na temat tego, co może przynieść kolejny dzień! Program prowadzi Bitcoin Feniks.
Zobacz najnowszy odcinek:
Niniejszy artykuł ani w całości ani w części nie stanowi „rekomendacji” w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi czy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (Ue) Nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (rozporządzenie w sprawie nadużyć na rynku) oraz uchylające dyrektywę 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywy Komisji 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE oraz Rozporządzenia Delegowane Komisji (Ue) 2017/565 z dnia 25 kwietnia 2016 r.uzupełniające dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/65/UE w odniesieniu do wymogów organizacyjnych i warunków prowadzenia działalności przez firmy inwestycyjne oraz pojęć zdefiniowanych na potrzeby tej dyrektywy. Zawarte w serwisie treści nie spełniają wymogów stawianych rekomendacjom w rozumieniu w/w ustawy, m.in. nie zawierają konkretnej wyceny żadnego instrumentu finansowego, nie opierają się na żadnej metodzie wyceny, a także nie określają ryzyka inwestycyjnego.