Airdrop dYDX wart nawet 100 000 USD
Airdrop governance tokena giełdy dYdX przyniósł najbardziej aktywnym użytkownikom zysk w wymiarze nawet 100 000 dolarów. Wolumeny obrotu na tym DEX-ie podkreślają rosnącą popularność platform warstwy 2.
Pieniądze z nieba
Airdropy mają swoich zwolenników już od lat, ponieważ oferują projektom narzędzie do nagradzania wczesnych użytkowników i zwiększania wymiaru dystrybucji tokenów.
Najnowszym projektem, który zaskoczył społeczność w tym względzie jest dYdX, zdecentralizowana giełda instrumentów pochodnych, która działa w wersji warstwy 2 sieci Ethereum (ETH).
Dane z CoinGecko pokazują, że w pierwszym dniu handlu na rynku DYDX notowany był w cenie ok. 10,28 USD. W chwili przygotowywania niniejszej publikacji cena tokena utrzymuje się na poziomie ok. 13 USD.
Liczba tokenów otrzymywanych przez każdego użytkownika została określona na podstawie poprzedzającej airdrop aktywności transakcyjnej na platformie. Na użytkowników „najniższego poziomu”, za handel co najmniej 1 USD czekało 310 tokenów. Na tych, których obrót na giełdzie przekroczył 1 milion USD, czekało natomiast 9529 tokenów.
Przy dziennym maksimum wynoszącym 14,24 USD, drop był wart od 4414 USD do 135 692 USD, a przeciętny użytkownik, który handlował na platformie środkami o wartości od 1000 USD do 10 000 USD, otrzymał 1163 DYDX o wartości 16 561 USD.
Wydanie tokena DYDX to duży krok naprzód dla protokołu, który wkracza na drogę do stania się w pełni zdecentralizowaną, zarządzaną przez społeczność platformą. Jest to kolejna oznaka większej zmiany przez coraz większą liczbę projektów przechodzących na rozwiązania warstwy drugiej w celu działania w środowisku o niższych opłatach.
Wiele projektów blockchain migruje do różnych rozwiązań cross-chain i warstwy drugiej, takich jak Polygon, a dYdX był w rzeczywistości jedną z pierwszych zdecentralizowanych giełd, które ogłosiły, że zostaną uruchomione na StarkWare.
Może Cię zainteresować:
Od Redakcji
Niniejszy artykuł ani w całości ani w części nie stanowi „rekomendacji” w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi czy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (Ue) Nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (rozporządzenie w sprawie nadużyć na rynku) oraz uchylające dyrektywę 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywy Komisji 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE oraz Rozporządzenia Delegowane Komisji (Ue) 2017/565 z dnia 25 kwietnia 2016 r.uzupełniające dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/65/UE w odniesieniu do wymogów organizacyjnych i warunków prowadzenia działalności przez firmy inwestycyjne oraz pojęć zdefiniowanych na potrzeby tej dyrektywy. Zawarte w serwisie treści nie spełniają wymogów stawianych rekomendacjom w rozumieniu w/w ustawy, m.in. nie zawierają konkretnej wyceny żadnego instrumentu finansowego, nie opierają się na żadnej metodzie wyceny, a także nie określają ryzyka inwestycyjnego.