Subway nakarmi do końca życia za darmo! Jest jeden warunek

Korporacje wymyślają coraz bardziej dziwaczne konkursy, by choć na chwilę zwiększyć zainteresowanie swoimi produktami. Jedna z restauracji fast food przygotowała właśnie coś szalonego. Subway będzie serwował zwycięscy swoje kanapki do końca życia i to zupełnie za darmo. Co trzeba zrobić?

Subway ogłasza szalony konkurs

Czasy, gdy korporacje organizowały sztampowe loterie, gdzie do wygrania był telewizor albo rower, to przeszłość. Dziś firmy i ich działy marketingowe wymyślają coraz bardziej szalone konkursy, które mają przyciągnąć uwagę konsumentów. Na taki ruch postawił właśnie Subway, popularna sieć barów szybkiej obsługi, serwująca kanapki. W tym tygodniu sieć fast foodów ogłosiła, że ​​jeden szczęśliwy klient, który legalnie zmieni swoje imię na „Subway”, zostanie nagrodzony darmowymi dożywotnimi subskrypcjami „Deli Hero” (to nowa kanapka w sieci). Konkurs będzie otwarty od 1 do 4 sierpnia na stronie SubwayNameChange.com. Uczestnikiem może być każdy dorosły obywatel Stanów Zjednoczonych. Zwycięski uczestnik zostanie wybrany losowo i musi tylko zgodzić się na zmianę swojego imienia. Firma zadeklarowała, że ​​pokryje wszelkie koszty związane ze zmianą imienia.

https://twitter.com/SUBWAY/status/1684602993188933632

Zobacz też: Największe miasto w Polsce. To wcale nie Warszawa. Jak do tego doszło?

To nie pierwszy taki konkurs

Wydaje wam się, że ten pomysł jest dziwaczny? Owszem, ale to nie pierwsza taka akcja z udziałem Subwaya. W 2022 roku jeden z fanów restauracji zrobił duży tatuaż z logo Subway Series na nodze, w zamian za darmowe Subwaye na całe życie. Dlatego Subway stwierdził, że konkurs ze zmianą nazwy to dobry pomysł. Konkurs ma na celu promocję najnowsze kanapki z sieciówki „Deli Hero”. Kanapka zawierająca krojone na miejscu wędliny zadebiutowała barach na początku lipca. Aby wprowadzić kolekcję „Deli Hero”, sieć przeprowadziła gruntowną przebudowę, która zajęła ponad dwa lata. Według Subway to jedna z najbardziej złożonych zmian, jakie kiedykolwiek wprowadziła marka. Zainwestowała ponad 80 milionów dolarów w krajalnice do mięsa delikatesowego i zainstalowała je w ponad 20 000 restauracji.

Może Cię zainteresować:

Dziękujemy, że przeczytałeś/aś nasz artykuł do końca. Obserwuj nas w Wiadomościach Google i bądź na bieżąco!
Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany.