Hala sportowa LA Lakers zmieni nazwę na Crypto.com Arena
Na skutek umowy opiewającej na 700 milionów dolarów, Staples Center – siedziba klubu NBA Los Angeles Lakers – zostanie w przyszłym miesiącu przemianowana na „Crypto.com Arena”.
Zgodnie z treścią ogłoszenia opublikowanego na blogu Crypto.com, platforma kryptowalut zawarła umowę z AEG, w myśl której zyskała prawa do nazwy areny Lakersów na najbliższe 20 lat.
Obiekt jest własnością i jest zarządzany przez AEG. To jeden z najbardziej znanych i uznanych na całym świecie obiektów sportowych i rozrywkowych. Historyczny obiekt sportowy stanie się już niebawem znany będzie pod nazwą Crypto.com Arena. Chociaż zmiana nazwy wejdzie w życie oficjalnie 25 grudnia, Crypto.com nie wprowadzi zmian w oznakowaniu obiektu do czerwca 2022 roku.
Crypto.com partnerem Lakers i Kings
Podpisanie umowy dotyczącej praw do nazwy kultowego obiektu w Los Angeles może pomóc ukształtować przyszłość kreatywnej stolicy świata sportu, muzyki i rozrywki.
Podczas gdy Staples Center jest najbardziej znany jako arena Los Angeles Lakers, jest także domem dla takich klubów jak Los Angeles Clippers, Los Angeles Sparks z WNBA i Los Angeles Kings z National Hockey League. Do spółki z nowojorskim Madison Square Garden jest jednym z najbardziej znanych miejsc rozrywki w Stanach Zjednoczonych.
Zdaje się, że nowa nazwa dwudziestotysięcznej areny odmłodzi Los Angeles i zacznie inspirować tę część fanów sportu, którzy nie mieli dotychczas z kryptowalutami zbyt wiele do czynienia.
Nie tylko Crypto.com
W marcu 2021 r., oficjalna arena drużyny Miami Heat przyjęła, na następne 19 lat, nazwę FTX Arena. Podczas meczu otwierającego sezon Miami Heat, giełda FTX rozdała wszystkim widzom w jednej z sekcji areny po 500 USD w kryptowalucie.
1) I just realized that FTX Arena capacity is 21,000 (nice job sam)
— Ryan Selkis (@twobitidiot) October 22, 2021
2) at 80 sections this promo works out to about $150k on top of the mammoth arena naming rights spend.
agreed this will be the most fun crypto marketing campaign to watch. https://t.co/YjWJkXOO0S
Wszystko wskazuje na to, że od końca bieżącego roku, kryptowalutowy marketing zawita na dobre również do LA.