Ford i Jack Daniels zaczynają używać technologię NFT

Ford i Jack Daniels to najnowsze firmy, które zastosowały technologię NFT

Niewymienne tokeny (NFT) pozostają jednym z najbardziej obiecujących zastosowań technologii blockchain, ponieważ rozpoznawalne na całym świecie marki i międzynarodowe firmy coraz częściej sygnalizują swoje zainteresowanie wykorzystaniem NFT w swojej działalności.

Amerykański producent samochodów Ford Motor Company niedawno trafił na nagłówki gazet, kiedy złożył 19 wniosków o znak towarowy dla swoich głównych marek samochodowych, w tym między innymi Mustang, Bronco, Lincoln, Explorer i F-150 Lightning.

https://twitter.com/KondoudisLaw/status/1567480586666741760?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1567480586666741760%7Ctwgr%5E70846204130b846274d7bc90bc914ec6670326d1%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.kitco.com%2Fnews%2F2022-09-19%2FFord-and-Jack-Daniels-are-the-latest-companies-to-adopt-NFT-technology.html

Zgłoszenia dotyczące znaków towarowych, które zostały złożone w Urzędzie Patentów i Handlu Stanów Zjednoczonych (USPTO) 2 września, szczegółowo opisują plany Forda dotyczące stworzenia grafiki, tekstu, dźwięku i wideo do pobrania z wirtualnymi samochodami, ciężarówkami, furgonetkami i SUV-ami, które zostaną uwierzytelnione przez NFT.

Wniosek Forda zawierał plany wydania „wirtualnych towarów do pobrania”, w tym programów komputerowych zawierających części i akcesoria do pojazdów lub odzież, które mogą być używane w „wirtualnych światach online”, takich jak internetowe targi handlowe prowadzone w wirtualnej rzeczywistości (VR) i rozszerzonej rzeczywistości ( AR).

Producent samochodów planuje również stworzenie rynku promującego „cyfrowe dzieła sztuki innych osób” za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej, wraz z „usługami sklepów detalicznych online obejmującymi niewymienne tokeny (NFT) i cyfrowe przedmioty kolekcjonerskie”.

Whisky w Metaverse

Znana marka whisky Jack Daniels również zasygnalizowała, że ​​chce wziąć udział w akcji NFT i zgłosiła do opatentowania trzy znaki towarowe w dniu 13 września.

Z komunikatu wynika, że ​​firma zamierza sprzedawać w metawersie media z certyfikatem NFT, wirtualne napoje, naczynia barowe, odzież, portfele cyfrowe i przedmioty kolekcjonerskie.

Z wniosków złożonych przez Jack Daniels wynika, że ​​zamierza oferować oprogramowanie komputerowe do pobrania w celu dostarczania informacji w dziedzinie napojów i odzieży.

NFT dla odświeżenia marki

Oprócz samochodów i whisky kilka firm chce również wykorzystać technologię NFT do zainicjowania odświeżania marki.

Obejmuje to konglomerat rozrywkowy Viacom International, który złożył dwa znaki towarowe dla Teenage Mutant Ninja Turtles, chcąc rozszerzyć markę na NFT, media wspierane przez NFT i kryptowaluty. Viacom złożył również dwa wnioski o znak towarowy dla marki Nickelodian Slime, podobnie starając się rozszerzyć markę Slime na NFT i oparte na NFT media i kryptowaluty.

Niedawno Paramount Pictures złożyło dwa wnioski o znak towarowy dla swojej franczyzy Mean Girls, aby wprowadzić nośniki wspierane przez NFT, kryptowaluty i oprogramowanie do przesyłania kryptowalut.

Obecnie co tydzień zdarza się, że globalnie rozpoznawalne marki sygnalizują, że zamierzają w jakiś sposób wykorzystać NFT, a trend nie wykazuje oznak spowolnienia w najbliższym czasie, gdy technologia blockchain zmierza w kierunku głównego nurtu.

Może Cię zainteresuje:

Dziękujemy, że przeczytałeś/aś nasz artykuł do końca. Obserwuj nas w Wiadomościach Google i bądź na bieżąco!
Kryptowaluty bezpiecznie kupisz lub sprzedasz w sieci kantorów i bitomatów FlyingAtom
Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany.