Argentyński Związek Piłki Nożnej wchodzi w metaverse
Argentyński Związek Piłki Nożnej ( AFA ) i Upland, Inc., platforma metaverse z ponad trzema milionami zarejestrowanych użytkowników, ogłosiły podpisanie oficjalnej umowy licencyjnej na stworzenie metaverse Liga Profesional del Fútbol Argentino (LPF). Dzięki tej współpracy fani będą mieli dostęp do cyfrowych przedmiotów kolekcjonerskich (NFT) argentyńskiej piłki nożnej, w tym do drużyn, klubów, zawodników, biletów, meczów i momentów historycznych.
Argentyński sen o metaverse
Ta umowa oznacza pierwszą w historii obecność argentyńskiej piłki nożnej w metaverse. Nigdy wcześniej Upland nie zaoferowało swoim fanom takich rozwiązań w grze. W ciągu najbliższych czterech lat argentyńska profesjonalna liga piłkarska stworzy nowe źródło dochodu, poprzez sprzedaż wielu aktywów licencyjnych na towary wirtualne.
Fani będą mogli założyć wirtualne firmy, aby odsprzedać przedmioty LPF i inne cyfrowe kolekcje w sklepach należących do graczy i obsługiwanych w ich wirtualnych nieruchomościach (w 22 miastach już otwartych w świecie Upland).
Claudio „Chiqui” Tapia, prezes AFA, podkreślił, że „ta umowa pozwala współpracować z najlepszymi twórcami technologii i nowych produktów cyfrowych, a tym samym generować nowe źródło dochodów dla wszystkich związanych z klubem. Argentyński Związek Piłki Nożnej wita Uplandme jako nowego partnera handlowego”.
Dirk Lueth, współzałożyciel Upland, powiedział: „Dzięki AFA możemy zaoferować więcej możliwości niż kiedykolwiek wcześniej argentyńskim fanom, nowym i starym. Wzmacniamy prawdziwe znaczenie web3, czyli budujemy społeczność, pozwalając fanom wnosić pomysły i kreacje, aby pokazać dumę z drużyny.”
Platforma Upland
Upland to otwarta platforma web3 dla metaverse odwzorowanego w prawdziwym świecie. Misją firmy jest budowanie społeczności twórców, która umożliwia graczom, twórcom, programistom i markom tworzenie towarów i doświadczeń, zarabianie na zasobach oraz zapewnianie użyteczności i zabawy innym graczom. Firma Upland, z siedzibą w Dolinie Krzemowej i centrami w Las Vegas, Ukrainie i Brazylii , została uznana przez firmę Built In SF za jedną z „następnych wielkich rzeczy w branży technologicznej” w 2021 r.
FIFA rownież widzi potencjał w metaverse
Dzięki tej umowie AFA idzie w ślady FIFA, która na Mistrzostwa Świata zaprezentowała swój metaverse i web3. Pierwszym był FIFA World, tematyczne wirtualne środowisko w ramach platformy gier online Roblox, które oferuje użytkownikom nagrody i kolekcjonerskie NFT w różnych grach.
Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you.