Bitget reklamuje inteligentne rozwiązania kryptowalutowe z udziałem Raphinhi, gwiazdy FC Barcelona
Artykuł został nadesłany w całości przez partnera i ma charakter sponsorowany.
Bitget, wiodąca giełda kryptowalut i firma Web3, rozpoczyna nową dynamiczną kampanię z LALIGA, w której występuje skrzydłowy Barcelony – Raphinha. Nowa współpraca za pośrednictwem serii filmów, które zostaną uruchomione w kwietniu, będzie promować innowacyjne produkty handlowe Bitget – Copy Trading, Launchpool i Pre-market – rysując sprytną paralelę między precyzją elitarnej piłki nożnej a strategią inteligentnego handlu kryptowalutami.
Tak jak Raphinha sambowym krokiem mija obrońców lub wykonuje precyzyjne zagrania na boisku, tak narzędzia Bitget umożliwiają inwestorom poruszanie się po rynkach kryptowalut ze zwinnością i dalekowzrocznością. Trzy reklamy kampanii pokazują tę harmonię, łącząc najnowocześniejsze podejście LALIGA do sportu w połączeniu z technologicznymi rozwiązaniami handlowymi Bitget.
„W piłce nożnej decyzje podejmowane w ułamku sekundy stanowią różnicę między golem a chybionym strzałem” – powiedział Jorge de la Vega, dyrektor wykonawczy LALIGA. „Współpraca z Bitget odzwierciedla nasz wspólny nacisk na innowacje, wydajność i strategię – zarówno na boisku, jak i na rynkach”.
Raphinha, który strzelił 50 bramek dla FC Barcelona, powtórzył ten pogląd: „Zarówno piłka nożna, jak i handel wymagają szybkiego myślenia i odpowiednich narzędzi. Platforma Bitget pomaga traderom zachować przewagę, tak jak to robimy na boisku”.
W kampanii nie chodzi tylko o siłę gwiazd; chodzi o zaangażowanie. Bitget wdroży inicjatywy edukacyjne dla użytkowników i wyzwania handlowe, umożliwiając uczestnikom wygranie ekskluzywnych nagród LALIGA, w tym biletów na mecz, aby zobaczyć Raphinhę w akcji podczas jednego z meczów FC Barcelona. Pomyśl o tym jak o hat-tricku możliwości: zdobywaj wiedzę, handluj i wygrywaj.
„To, co najbardziej ekscytuje mnie w tym partnerstwie, to nie tylko uwaga skupiona na kryptowalutach i piłce nożnej; ale to jak fundamentalnie podobne są te światy. Kiedy Raphinha otrzymuje piłkę, przetwarza pozycję, dynamikę i możliwości w czasie rzeczywistym, podobnie jak wykwalifikowany trader czytający ruchy na rynku” – powiedziała Gracy Chen, CEO w Bitget. Następnie dodała: „Stworzyliśmy narzędzia, które dają użytkownikom taką samą przewagę: Copy Trading pozwala uczyć się od profesjonalistów, Launchpool zapewnia pasywny dochód bez wysiłku, a Pre-market oferuje wczesne możliwości zarabiania. Ta kampania celebruje ten strategiczny sposób myślenia, niezależnie od tego, czy handlujesz na naszej platformie, czy oglądasz, jak Raphina strzela na Camp Nou”.
Renoma LALIGA w zakresie wdrażania technologii doskonale współgra z misją Bitget, aby handel kryptowalutami był dostępny i intuicyjny. Obie branże rozwijają się dzięki strategii, wyczuciu czasu i realizacji – niezależnie od tego, czy jest to idealnie umieszczona piłka przelotowa, czy dobrze zaplanowana transakcja. Kampania ta stanowi najnowszy rozdział w rosnącym sportowym dziedzictwie Bitget, po nawiązaniu współpracy z legendą piłki nożnej Lionelem Messim i włoskim klubem piłkarskim Juventus. W miarę rozwoju tej kampanii Bitget i LALIGA mają na celu zainspirowanie fanów i traderów do przyjęcia mądrzejszego, bardziej strategicznego podejścia, zarówno w dziedzinie kryptowalut, jak i poza nią.
Odwiedź kanał Bitget na YouTube, aby zobaczyć pierwszą część serii Raphinha.
Informacje o Bitget
Założona w 2018 r. platforma Bitget jest wiodącą na świecie giełdą kryptowalutową i firmą Web3. Obsługując ponad 100 milionów użytkowników z ponad 150 krajów i regionów, giełda Bitget jest zaangażowana w pomaganie użytkownikom w inteligentniejszym handlu dzięki pionierskiej funkcji copy tradingu i innym rozwiązaniom handlowym, oferując jednocześnie dostęp w czasie rzeczywistym do cen Bitcoina, cen Ethereum i cen innych kryptowalut. Wcześniej znany jako BitKeep, Bitget Wallet to światowej klasy wielołańcuchowy portfel krypto, który oferuje szereg kompleksowych rozwiązań i funkcji Web3, w tym funkcjonalność portfela, swap tokenów, Marketplace NFT, przeglądarkę dAppów i wiele innych.
Bitget stoi na czele procesu szerzenia adopcji kryptowalut poprzez strategiczne partnerstwa, takie jak rola oficjalnego partnera kryptowalutowego najlepszej ligi piłkarskiej na świecie — LALIGA, na rynkach Europy Wschodniej, Azji Południowo-Wschodniej i Ameryki Łacińskiej, a także globalne partnerstwo z najlepszymi tureckimi sportowcami narodowymi, takimi jak Buse Tosun Çavuşoğlu (mistrzyni świata w zapasach), Samet Gümüş (złoty medalista w boksie) i İlkin Aydın (członkini reprezentacji narodowej w siatkówce), aby zainspirować globalną społeczność do przyjęcia przyszłości kryptowalut.
Więcej informacji można znaleźć tutaj: Strona internetowa | Twitter | Telegram | LinkedIn | Discord | Bitget Wallet
Pytania dotyczące mediów prosimy kierować na adres: media@bitget.com
Ostrzeżenie o ryzyku: Ceny aktywów cyfrowych podlegają wahaniom i mogą podlegać znacznej zmienności. Inwestorom zaleca się alokowanie wyłącznie środków, na których utratę mogą sobie pozwolić. Może to mieć wpływ na wartość każdej inwestycji i istnieje możliwość, że cele finansowe nie zostaną osiągnięte, a główna inwestycja nie zostanie odzyskana. Zawsze należy zasięgnąć niezależnej porady finansowej, a także dokładnie rozważyć osobiste doświadczenie i sytuację finansową. Dotychczasowe rezultaty nie są wiarygodnym wskaźnikiem przyszłych wyników. Bitget nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek poniesione straty. Żadna z informacji zawartych w niniejszym dokumencie nie powinna być interpretowana jako porada finansowa. Więcej informacji można znaleźć w naszych Warunkach użytkowania.