Wśród trzech najczęściej pobieranych aplikacji dostępnych w amerykańskim Apple App Store znalazły się dwie umożliwiające handel kryptowalutami.
Pierwsze miejsce należy do aplikacji giełdy Coinbase, a na trzecie wskoczyła ciesząca się coraz większą popularnością Crypto com.
Użytkownicy sprzętu Apple inwestują w kryptowaluty
Odzyskanie pierwszego miejsca przez aplikację popularnej w USA giełdy Coinbase nie jest szczególnie zaskakujące, zwłaszcza jeżeli weźmie się pod uwagę ostatnie wiadomości z rynku (między innymi to, że Shiba Inu (SHIB) osiąga nowe ATH, a według Petera Brandta jest za wcześnie na niedźwiedzie nastroje).
Co wpłynęło na wzrost zainteresowania Crypto?
Może natomiast zastanawiać nagłe zwiększenie zainteresowania aplikacją Crypto com, która wyprzedziła między innymi YouTube. Z pewnością do takiego sukcesu przyczyniła się nowa reklama telewizyjna z popularnym aktorem Mattem Damonem.
Zdobywca Oscara reklamuję giełdę kryptowalut
Tytuł reklamy (Fortune Favours the Brave, czyli szczęście sprzyja odważnym) dobrze oddaje jej przesłanie, o czym możesz się przekonać poniżej:
Warto zauważyć, że jest to już druga w tym roku reklama związana z kryptowalutami, przy której pracowali znani i cenieni twórcy (a przy tym zdobywcy Oscara). Więcej informacji na temat pierwszego tego typu spotu znajdziesz w artykule: Spike Lee reklamuje nowe pieniądze.
Spada zainteresowanie aplikacją Robinhood
Chociaż niedawno opisywaliśmy olbrzymie zainteresowanie portfelem Robinhood, dzięki któremu użytkownicy będą mogli korzystać ze swoich kryptowalut, to pomimo wzrostów Coinbase i Crypto odnotowano duży spadek zainteresowania samą aplikacją Robinhood.
Aplikacja, która przez długi czas utrzymywała się w pierwszej dziesiątce, spadła obecnie na 48 miejsce na amerykańskiej liście najpopularniejszych aplikacji dostępnych w App Store, z którego mogą korzystać użytkownicy iPhone’ów i iPadów. Prawdopodobnie wiąże się to z tym, że Robinhood na razie bez Shiba Inu (SHIB).
Czy zwiększone zainteresowanie aplikacjami do handlu oznacza FOMO?
Co sądzisz o tym, że wśród trzech najpopularniejszych aplikacji na iOS znajdują się dwie, dzięki którym można kupować kryptowaluty? Czy można to uznać za oznakę FOMO wśród mieszkańców Stanów Zjednoczonych?