Cheddar współpracuje z Brave! | 3 miesiące darmowej treści

Popularna amerykańska sieć informacyjna Cheddar, dysponująca wieloma przekaźnikami i kanałami danych rozpoczęła współpracę z Brave. Setki tysięcy użytkowników przeglądarki Brave do końca kwietnia mogą korzystać za darmo z wersji premium portalu Cheddar.


Darmowy kontent

Wczoraj, 29 stycznia 2019 roku ogłoszono współpracę przeglądarki Brave wraz z Cheddar, ogromną siecią informacyjną z siedzibą w USA. Współpraca polega na udostępnieniu użytkownikom przeglądarki Brave treści premium w ramach portalu Cheddar.

Treści na amerykańskim portalu są dostępne dla setek tysięcy użytkowników przeglądarki do końca kwietnia. Jednakże warto zauważyć, że 3 miesiące darmowego materiału premium są fundowane przez projekt Brave.

Po wejściu na stronę Cheddar, przeglądarka automatycznie odblokowuje tamtejsze treści premium. W głównej mierze podzielone na nurt technologiczno-biznesowy oraz typowo newsowy.

Jeżeli ktoś nie korzysta z przeglądarki Brave, a chciałby uzyskać treści premium, musi ją pobrać i zainstalować. Wystarczy, że wejdzie na stronę główną Cheddar, gdzie zobaczy żółty baner (patrz poniżej), po którego kliknięciu przeglądarka automatycznie się pobierze.

Partnerstwo

Czym jest Brave i jak działają reklamy Brave, informowaliśmy Was we wpisie sprzed 2 tygodni. Niecierpliwie czekamy na zbliżającą się wielkimi krokami wersję Brave, która umożliwi zarabianie za oglądanie reklam w tokenach BAT.

Wracając do powyższych wiadomości, poznajmy wypowiedź założyciela i CEO Brave, Brendana Eicha na temat kolaboracji:

Jesteśmy podekscytowani pracą z Cheddar, udostępnieniem użytkownikom Brave dostępu do treści premium Cheddar. […] Nasza platforma jednoczy użytkowników i autorów bez naruszania prywatności, a dostęp do treści premium jest jednym z głównych sposobów na przyrost naszej publiczności,


Warto poznać drugą stronę współpracy, a zatem co powiedział Jon Steinberg, założyciel i CEO Cheddar (przeszły CEO BuzzFeed):

Widzowie Cheddar mają obsesje na punkcie krypto; mamy nawet dedykowany ku temu program – The Crypto Craze. Pomysł odblokowania naszych treści premium użytkownikom Brave, bez potrzeby rejestracji, wydaje się naturalnym sposobem angażowania pasjonującej społeczności, której bez wątpienia spodobają się nasze treści.


Nowinki

Brave przy okazji ogłoszenia nowego komunikatu, podzielił się nieznanymi nam dotąd interesującymi danymi. Otóż Brave wczytuje większość informacyjnych stron internetowych 2 do 8 raza szybciej niż Chrome/Safari na urządzeniach mobilnych. Ponadto ładuje je 2 razy szybciej niż Chrome na komputerach stacjonarnych.

Firma wspomina, że Cheddar jest zweryfikowanym publicystą, w związku z tym możemy nagradzać naszych ulubionych twórców tego portalu w BAT.



Quasi-CNBC dla milenialsów

Cheddar to sieć kanałów informacyjnych w Stanach Zjednoczonych skierowanych do milenialsów, 60% widzów facebookowych ma mniej niż 35 lat.

Głównie transmitują informacje na żywo podzielone w dwojaki sposób. Pierwszy wymiar telewizji Cheddar to biznes, finanse i nowinki technologiczne, a druga część to najważniejsze wiadomości ze świata. Transmitują codziennie, 6 godzin w wersji płatnej (premium) i 3 godziny w darmowej wersji.

Ich usługa jest dostępna na takich platformach jak Amazon Prime, Hulu, YouTube, Playstation Vue, Snapchat, Twitch, Twitter czy Facebook. Ponadto obsługują 60% amerykańskich telewizorów smart TV. Wszystkie te i pozostałe platformy odnotowały w sierpniu 2017 roku 148 milionów odsłon Cheddar.

Co ciekawe, wiadomości nadają z parkietu Nowojorskiej Giełdy Papierów Wartościowych (NYSE) i z Białego Domu w Waszyngtonie.

Jak Wam się podoba kooperacja Brave z Cheddar? Czy to właściwy krok w stronę zainteresowania publiczności? Podzielcie się przemyśleniami w komentarzach, zapraszamy!


AmerykaBATBlockchainBravekooperacjareklamyserStany ZjednoczoneUSAwspółpraca
Komentarze (0)
Dodaj komentarz