Sprawa upadku Bitmarketu rozgrzewa do czerwoności nie tylko Poszkodowanych, ale również wszystkich tych, którzy kiedykolwiek mieli coś wspólnego z giełdą i jej działalnością. W sposób jak najbardziej naturalny uzytkownicy przypominają sobie o pewnych kwestiach i z chęcią dzielą się nimi ze społecznością.
Jedną z tych osób jest Paweł Nijakowski, który przesłał do naszej Redakcji swoje obserwacje w tym temacie. Bardzo prawdopodobne, że niektórzy z Was przeżyli podobne zdarzenie. Komentujcie.
W 2015 roku miałem ciekawą przygodę z Bitmarket. Mógłby to być dowód na ich niegospodarność i pokazać w jaki sposób mogli stracić kiedyś dużo waluty. Brakujących bitcoinów może właśnie trzeba szukać u użytkowników Bitmarket.
8 lipca 2015 zleciłem wypłatę 6.80 BTC, która z przyczyn technicznych nie przeszła. Zgłosiłem się do supportu i po niedługim czasie wypłata została zrealizowana, ale dwa razy. Bitmarket się nie zorientował. Zamiast kryptowaluty o wartości 1800 USD otrzymałem ponad 3600 USD. Napisałem do nich o tym fakcie i zwróciłem to co za dużo mi wypłacili. Tutaj screen z zendeska z ticketem.źródło: tutaj
Co ciekawe, podzieliłem się tą krótką historią na jednej z grup FB powstałych dla osób poszkodowanych przez Bitmarket. Jeden z użytkowników miał podobną sytuację kilka razy w 2017 roku. Czy to oznacza, że ta “dziura” istniała przez 2 lata lub dłużej? Ile osób świadomie i celowo w ten sposób wypłacało podwójnie?
Jeżeli masz podobne doświadczenia „podwójnych wypłat” z Bitmarketu, skontaktuj się z nami na redakcja@bithub.pl
Sprawa zamknięcia Bitmarketu na Bithub.pl
Cały czas możecie śledzić informacje, tropy i ustalenia, które dostarczamy Wam codziennie
Dotychczasowe relacje:
Marcin Aszkiełowicz przerywa milczenie – tłumaczenie prezesa Bitmarket
Kolejna polska giełda upadła – Bitmarket kończy działalność
Informacje o działaniach w sprawie pomocy poszkodowanym w sprawie Bitmarketu prowadzonych przez Bithub
Wiadomości Bitmarket Poszkodowani – Kwestie informacyjne i koordynacja działań