Elon Musk, Tesla i jej nowa technologia | John McAfee w szczytowej formie

John McAfee pochwalił plany Tesli dotyczące rewolucji w przemyśle samochodowym. Zapewnił, że sam Elon Musk już wkrótce ujawni szczegóły tego, co szykuje Tesla.

Jednak, podczas gdy baron McAfee śpiewał pieśń pochwalną na cześć Tesli i Muska pojawiły się informacje, że testy nie potwierdzają bynajmniej pełnej „self-driving capability” Tesli.

McAfee uprzedza ogłoszenie Elona Muska?

Były potentat branży antywirusowej, John McAfee, skomentował niedawne śmiałe oświadczenie Elona Muska o Tesli, która zamierza ujawnić kluczowe zmiany konstrukcyjne dotyczące sposobu produkcji samochodów. „Battery Day”, w którym Musk obiecał ujawnić szczegóły całego przedsięwzięcia, zaplanowano na 22 września.

W typowy dla siebie sposób, John McAfee opublikował na Twitterze coś, co wygląda jak mieszanka pochwały i ironii na temat Muska i oświadczenia, które ma zamiar niebawem wygłosić:

„Pełna zdolność samodzielnej jazdy” Tesli wprowadza w błąd?

Badania i dokładne testy przeprowadzone przez Consumer Reports wykazują, że twierdzenia Tesli o tym, że ich samochody mają „pełną zdolność do samodzielnej jazdy”, są dalekie od prawdy.

Zestaw zaawansowanych funkcji technicznych oferowanych przez Teslę w jej samochodach pomaga ich właścicielom podczas parkowania, zmiany pasów na jezdni itp. Nie pozwala jednak na „pełen relaks” związany z rezygnacją z używania kierownicy.

Autorzy cytowanego wyżej artykułu podkreślają, że prowadzenie samochodu od Tesli nadal wymaga dużej uwagi kierowcy. Nie można nazywać go „w pełni autonomicznym”, pomimo głośnej marketingowej nazwy „Full Self-Driving Capability”.

Jake Fisher z Consumer Reports stwierdził:

„Pomimo nazwy, pakiet Full Self-Driving Capability wymaga znacznej uwagi kierowcy, aby mieć pewność, że te rozwijające się funkcje technologiczne nie wprowadzają nowych zagrożeń dla bezpieczeństwa kierowcy ani innych pojazdów poruszających się po drogach”.

Zespół przyznaje jednak, że Tesla poczyniła znaczące kroki w kierunku osiągnięcia celu, jakim było wyposażenie swoich samochodów w opcję w pełni zautomatyzowanego prowadzenia pojazdu.

Od Redakcji

Bithub Flesz już na naszym kanale YouTube. Zapraszamy codziennie o 19:00 na skrót najważniejszych wydarzeń dnia z branży kryptowalut i finansów, komentarze i rozważania na temat tego, co może przynieść kolejny dzień! Program prowadzi Bitcoin Feniks.

Zobacz najnowszy odcinek:

Niniejszy artykuł ani w całości ani w części nie stanowi „rekomendacji” w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi czy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (Ue) Nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (rozporządzenie w sprawie nadużyć na rynku) oraz uchylające dyrektywę 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywy Komisji 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE oraz Rozporządzenia Delegowane Komisji (Ue) 2017/565 z dnia 25 kwietnia 2016 r.uzupełniające dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/65/UE w odniesieniu do wymogów organizacyjnych i warunków prowadzenia działalności przez firmy inwestycyjne oraz pojęć zdefiniowanych na potrzeby tej dyrektywy. Zawarte w serwisie treści nie spełniają wymogów stawianych rekomendacjom w rozumieniu w/w ustawy, m.in. nie zawierają konkretnej wyceny żadnego instrumentu finansowego, nie opierają się na żadnej metodzie wyceny, a także nie określają ryzyka inwestycyjnego.

Dziękujemy, że przeczytałeś/aś nasz artykuł do końca. Obserwuj nas w Wiadomościach Google i bądź na bieżąco!
Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany.