Hublot – marka Louis Vuitton sprzedaje zegarek wyłącznie za Bitcoiny

Szwajcarski zegarmistrz Hublot, należący do Louis Vuitton Moët Hennessy, wprowadził limitowaną edycję zegarka, który dostępny jest tylko i wyłącznie dla posiadaczy Bitcoina. Sprzedaż odbywa się z okazji 10-lecia BTC.

Dyrektor generalny Ricardo Guadalupe podczas imprezy w Hongkongu powiedział, że Bitcoinowy zegarek w przeliczeniu na dolary kosztuje około 25 000 dolarów. Hublot stał się pierwszą na świecie luksusową marką oferującą produkt, który można kupić tylko za pomocą kryptowaluty Bitcoin.

Źródło: Hublot SA

Szwajcarska branża zegarków zwiększyła sprzedaż online i wprowadziła marketing do serwisów społecznościowych. Ruch Hublota jest najnowszym przykładem marek LVMH na wkraczanie w nieznany dotychczas świat kryptowalut. Guadalupe nie ukrywa, że wprowadzenie Bitcoina jako formy płatności był w celu pozyskania nowych klientów, dlatego też nie skończą na jednym zegarku. Firma planuje do końca przyszłego roku prócz sprzedaży za fiaty, zaoferować wszystkie swoje produkty za kryptowaluty.

Hublot współpracuje z maklerem papierów wartościowych z Hongkongu, który będzie przeprowadzał kontrole w celu przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy oraz będzie obsługiwać usługi płatnicze. Aktualnie ilość zamówień na Bitcoinowy zegarek przekroczył już limitowany pułap – 210 sztuk, powiedział dyrektor generalny OSL Wayne Trench. Klienci, których wnioski zostały zaakceptowane, otrzymają umowę zakupu wraz z od górnie podaną datą, kiedy należy przelać Bitcoiny. Dostawy zegarków rozpoczynającymi się w styczniu.

Czym jest Hublot?

Hublot to szwajcarski producent zegarków luksusowych. Założony w 1980 roku przez Włocha Carlo Crocco. Koncepcja firmy, powstała wraz z pierwszym zegarkiem składającym się z koperty wykonanej ze złota oraz gumowego paska. Po raz pierwszy w historii zegarmistrzostwa drogocenny kruszec – złoto – połączony został z gumą. Obecnie spółka działa jako spółka zależna będąca w całości własnością francuskiego LVMH – przejęcie w kwietniu 2008 roku.

Firma od lat angażuje się w sponsoring, nie oszczędzając na reklamie swojej marki. Hublot był partnerem strategicznym oraz sponsorem klubów piłkarskich takich jak: Manchester United, FC Bayern Monachium, Juventus, Paris Saint-Germain, Ajax Amsterdam. Nie pomijali również imprez i eventów biorąc udział w UEFA Euro 2008, Mistrzostw Świata FIFA 2010 i Mistrzostw Świata FIFA 2014, Formule 1 2010 czy WBSC Premier12 w 2015.

Firma cały czas działa i prężnie się rozwija. Szuka nowych rozwiązań i ścieżek jak dotrzeć do klienta. Hublot, który ceni swoje zegarki docenił Bitcoina, może taki krok skłoni całe LVMH do akceptacji cyfrowej waluty?

BitcoinHublotKryptowalutyLouis vuittonLVMH
Komentarze (0)
Dodaj komentarz