Masz chrapkę na darmowe bitcoiny? Popularna giełda kryptowalut ogłosiła w mediach społecznościowych, że rozda je w ramach kampanii reklamowej Super Bowl. Na tę chwilę nie wiadomo jeszcze, o jakiej liczbie myśli FTX, aczkolwiek uchylono rąbka tajemnicy…
Zgodnie z zapowiedzią FTX, aby otrzymać darmowe bitcoiny, użytkownicy nie będą musieli nic inwestować w kryptowalutę, a kwota, która ma zostać rozdana, będzie oparta na dokładnym czasie emisji reklamy FTX Super Bowl. Na swojej stronie internetowej giełda wyjaśnia, że jeśli reklama zostanie wyświetlona o 9:02 EST wieczorem (w Warszawie byłaby wówczas 3 nad ranem), firma rozda dokładnie 9,02 BTC.
We’re giving some #bitcoin away!
— FTX – Built By Traders, For Traders (@FTX_Official) February 7, 2022
How much? $1 million worth?! $1.5 million worth?!!?! We don’t actually know yet.
The later our Big Game ad airs, the more #bitcoin you can win. See you Sunday! #FTXcontest
No purchase necessary. Subject to T&C: https://t.co/L7o8Jz25TT pic.twitter.com/mfA0q2FIFG
Co zrobić, aby zgarnąć darmowe bitcoiny od FTX?
Aby zakwalifikować się do zgarnięcia darmowych bitcoinów od FTX, chętni muszą zacząć śledzić konto giełdy na Twitterze i podać dalej tweet konkursowy licząc od momentu rozpoczęcia wyświetlania reklamy do 23:59 czasu EST. Reklama FTX zostanie wyemitowana w drugiej połowie finału Super Bowl. Zwycięzcy otrzymają komunikat z potwierdzeniem wygranej bezpośrednio ze strony giełdy.
FTX i Crypto com w marketingowym szale
W ciągu ostatnich kilku miesięcy firma FTX skupiała swoje działania marketingowe w szczególności na tematyce sportowej. Aby lepiej i szerzej promować swoją markę, giełda nawiązała w zeszłym roku współpracę z Major League Baseball oraz ze sportowcami, takimi jak Tom Brady i Stephen Curry.
Jak informowaliśmy pod koniec ubiegłego roku, podczas tegorocznego finału Super Bowl ma pojawić się także reklama jednego z rywali FTX – Crypto com. W okresie, kiedy ta informacja obiegła świat, cena CRO, natywnego aktywa tego ekosystemu, skoczyła o prawie 14%.
Warto dodać, że w listopadzie ubiegłego roku Crypto com zapłaciła AEG 700 milionów dolarów za prawa do nazwy Staples Center na najbliższe 20 lat. OD 25 grudnia 21 r. obiekt nosi już nazwę Crypto com Arena.
Może Cię zainteresować:
Od Redakcji
Niniejszy artykuł ani w całości ani w części nie stanowi „rekomendacji” w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi czy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (Ue) Nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (rozporządzenie w sprawie nadużyć na rynku) oraz uchylające dyrektywę 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywy Komisji 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE oraz Rozporządzenia Delegowane Komisji (Ue) 2017/565 z dnia 25 kwietnia 2016 r. uzupełniające dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/65/UE w odniesieniu do wymogów organizacyjnych i warunków prowadzenia działalności przez firmy inwestycyjne oraz pojęć zdefiniowanych na potrzeby tej dyrektywy. Zawarte w serwisie treści nie spełniają wymogów stawianych rekomendacjom w rozumieniu w/w ustawy, m.in. nie zawierają konkretnej wyceny żadnego instrumentu finansowego, nie opierają się na żadnej metodzie wyceny, a także nie określają ryzyka inwestycyjnego.