Revolut, znana europejska firma fintechowa, rozważa uruchomienie kampanii „Learn and Earn” we współpracy z BonkDAO. Jej celem miałoby być przyciągnięcie do ekosystemu opartego na memecoinie Solana Bonk dodatkowych 500,000 użytkowników.
Kampania Bonk i Revolut – będzie gamechanger?
Rozmowy na ten temat są jeszcze w toku, ale sama propozycja już wywołała 7% wzrost wartości Bonk. To efekt spekulacji o możliwym dodaniu go do platformy handlowej Revolut, który byłby niewątpliwie przełomowy. Nie tylko dla samego ekosystemu, ale również dla branży krypto w ogóle.
Z 38 milionami użytkowników Revoluta w ponad 50 krajach, nawet niewielki procent zainteresowanych może sprawić, że Bonk osiągnie swoje ambitne cele. Kampania ma przynieść użytkownikom nagrody o wartości 1.2 miliona dolarów, co ma zachęcić ich do aktywności w ekosystemie Bonka.
Zobacz także: Jeśli temat Bitcoin porusza nawet Edward Snowden, to wiedz, że coś się …
Reakcja rynku
Potencjalna współpraca już teraz wpływa na rynkową pozycję tokena, który odnotował wzrost o 7.2% w ciągu ostatnich pięciu godzin i 13.1% w ciągu ostatnich 24 godzin. Mimo 60% spadku od rekordowego maksimum, Bonk wciąż jest znaczącym graczem na rynku memecoinów.
Ostateczna decyzja o uruchomieniu kampanii należy do BonkDAO. Siedmiu z dwunastu członków zarządu już poparło inicjatywę, brakuje tylko jednego głosu do kworum. Jak na razie, nikt nie zagłosował przeciwko, a pozostałych pięciu ma jeszcze cztery dni na podjęcie decyzji.
Struktura kampanii
Jeśli zostanie zatwierdzona, kampania „Learn and Earn” będzie realizowana w dwóch fazach. Pierwsza skupi się na wprowadzeniu Bonka na platformę Revoluta, promując organiczny wzrost przez jeden do dwóch miesięcy. Druga faza wykorzysta zachęty, by jeszcze bardziej zwiększyć zaangażowanie i adopcję użytkowników.
Pomimo dużego zainteresowania potencjalnym partnerstwem, społeczność Bonka pozostaje dość cicha. Dotychczasowe próby uzyskania komentarza od jej członków nie przyniosły odpowiedzi.
Może Cię również zainteresować: