Playboy wypuści w tym roku swoją wirtualną rezydencję do Metaverse. Dostęp do MetaMansion będzie również otwarty dla użytkowników nie posiadających Rabbit. Jednak nie będą oni mogli uzyskać dostępu do wszystkich „fajnych miejsc” w wirtualnym świecie.
Playboy uruchomi swój wirtualny świat
Liz Suman, szefowa Playboy Web3, powiedziała w czasie NFT Paris w zeszłym tygodniu, że ich wirtualny świat zostanie uruchomiony w tym roku i że będą sposoby na uzyskanie do niego dostępu nawet dla użytkowników, którzy nie są częścią społeczności marki Rabbitar.
„Zawsze chcieliśmy, aby Rabbitars byli VIP-ami w MetaMansion” – powiedziała Suman, wiceprezes ds. sztuki, redakcji i Web3 w 70-letniej marce medialnej.
„W dużym stopniu nadal tak jest. Jednak pragniemy również przyciągać społeczność The Sandbox oraz inne osoby zainteresowane web3 i tworzyć przestrzeń, która jest miejscem dla wszystkich”.
Playboy poszerza ofertę
Projekt, będący wynikiem współpracy z The Sandbox, firmy Animoca Brands, został ogłoszony latem ubiegłego roku. Ale jak dotąd nie ujawniono żadnych dalszych szczegółów.
MetaMansion, który Suman opisała jako „gwiazdę północną” strategii Web3 firmy, opiera się na wyprawach Playboya do metawszechświata.
W 2021 roku grupa wydała swoją pierwszą kolekcję NFT, czerpiąc z wieloletniego archiwum fotograficznego i artystycznego. Później w tym samym roku wypuszczono awatary „Rabbitar”, a do sprzedaży udostępniono 11 953 trójwymiarowych postaci królików NFT. Według rynku OpenSea, całkowity wolumen transakcji kolekcji osiągnął na ten moment 2779 ETH, co stanowi równowartość ponad 4,5 miliona dolarów.
Ograniczenia dostępu do „fajnych miejsc”
Chociaż dostęp do MetaMansion powinien być możliwy nawet dla użytkowników, którzy nie posiadają Rabbitara, Suman powiedziała, że nie będzie możliwe uzyskanie dostępu do wszystkich „fajnych miejsc” bez niego.
Nie było dalszych szczegółów na temat tego, kiedy dokładnie MetaMansion otworzy swoje podwoje, ale Suman potwierdziła, że „plan zakłada uruchomienie projektu w tym roku”.
Playboy patrzy z nadzieją na nowe możliwości
Patrząc szerzej na krajobraz marek medialnych wchodzących do metaverse, Suman powiedziała, że poradzi sceptykom z tradycyjnych mediów, aby „głębiej przyjrzeli się” temu, co branża ma do zaoferowania.
„Wiele rzeczy zmienia się i ewoluuje. Myślę, że jest za wcześnie, aby wydawać werdykt” – mówi. „Istnieje prawdziwa okazja do napisania historii w sposób niekoniecznie tradycyjny. Dla mnie to właśnie jest interesujące”.