Artykuł został nadesłany w całości przez partnera i ma charakter sponsorowany.
Bitget, największa na świecie Giełda Uniwersalna UEX), wzmocniła swoje przywództwo w globalnej narracji marki oraz strategii zaangażowania użytkowników, mianując Ignacio Aguirre Franco nowym Dyrektorem ds. Marketingu (CMO).
Ignacio wnosi ponad piętnaście lat doświadczenia w sektorach technologii, fintechu i blockchainu, a jego kariera łączy inżynierię z marketingiem. Przed dołączeniem do Bitget zajmował wysokie stanowiska w Adobe, SAP, Scorechain oraz Xapo Bank, gdzie wspierał skalowanie globalnych produktów, wzmacnianie pozycji rynkowej i napędzanie wzrostu użytkowników. Określający siebie jako „twórcę z natury”, Ignacio łączy analityczny umysł inżyniera z kreatywnością marketingowca, przekładając złożone technologie na jasne, angażujące komunikaty, które trafiają do odbiorców na całym świecie.
W Bitget misją Ignacio będzie rozwijanie wizji Universal Exchange (UEX), łączącej CeFi, DeFi i TradFi w jeden, łatwo dostępny ekosystem dla użytkowników na każdym poziomie zaawansowania. Będzie kierował globalnymi działaniami marketingowymi marki, koncentrując się na zwiększaniu zaangażowania użytkowników, ulepszaniu opowieści produktowych oraz wspieraniu masowej adopcji kluczowych innowacji Bitget, w tym Onchain, GetAgent oraz Stock Futures. Jego podejście stawia na upraszczanie złożonych, technicznych produktów i wprowadzanie kreatywności, jednocześnie pozycjonując Bitget jako platformę zarówno finansową, jak i kulturową — dla nowej generacji użytkowników.
„Rdzeniem każdej przełomowej technologii jest dostęp oraz możliwości, jakie niesie, by dokonać zmiany. Przez zbyt długi czas finanse były podzielonym, rozfragmentowanym ekosystemem; moją misją w Bitget jest zburzenie tych starych barier”, powiedział Ignacio Aguirre Franco, CMO Bitget. „Zadbam o to, aby historia UEX, czyli planu na przyszłość finansów, wybrzmiał wśród miliardów ludzi na całym świecie, czyniąc bezpieczny dostęp do kryptowalut i RWA rzeczywistością dla każdego”, dodał.
Objęcie stanowiska przez Ignacio następuje po niedawnym przejściu Bitget do nowej ery Giełdy Uniwersalnej, której celem jest pogłębienie globalnego wpływu Bitget oraz wzmocnienie jego reputacji w zakresie innowacyjności, bezpieczeństwa i zaufania. Mając na celu osiągnięcie 150 milionów użytkowników do 2026 roku oraz rosnącą liczbę rozwiązań w zakresie handlu międzyrynkowego, Bitget nadal realizuje swoją długoterminową wizję integracji finansowej.
„Ignacio łączy w sobie biegłość techniczną i kreatywną wizję, co idealnie wpisuje się w naszą misję. Jego kierownictwo będzie miało wpływ na sposób, w jaki łączymy innowacje, kulturę i społeczność na całym świecie, w miarę jak Bitget rozwija się, stając się prawdziwą uniwersalną giełdą” – powiedziała Gracy Chen, dyrektorka generalna Bitget, w oświadczeniu potwierdzającym nominację Ignacio.
W momencie, gdy Bitget świętuje swoją siódmą rocznicę, poszerzając swój zasięg kulturowy poprzez globalną współpracę z takimi ikonami jak LALIGA, MotoGP i UNTOLD Festival, nominacja Ignacio oznacza zaangażowanie Bitget w łączenie świata technologii i czynnika ludzkiego, przybliżając tym samym przyszłość finansową opartą na wolności.
Przeczytaj pełną treść listu Ignacio, Dyrektora ds. Marketingu.
Informacje o Bitget
Założona w 2018 roku firma Bitget jest największą na świecie giełdą uniwersalną (UEX), obsługującą ponad 120 milionów użytkowników i zapewniającą dostęp do milionów tokenów krypto, tokenizowanych akcji, funduszy ETF i innych aktywów świata rzeczywistego na jednej platformie. Ekosystem ma na celu pomóc użytkownikom w bardziej inteligentnym handlu dzięki narzędziom handlowym opartym na sztucznej inteligencji, interoperacyjności między tokenami w sieciach Bitcoin, Ethereum, Solana i BNB Chain oraz szerszemu dostępowi do aktywów świata rzeczywistego. W zakresie zdecentralizowanych finansów, Bitget Wallet jest wiodącym niepowierniczym portfelem kryptowalutowym, obsługującym ponad 130 blockchainów i miliony tokenów. Oferuje handel wielołańcuchowy, staking, płatności i bezpośredni dostęp do ponad 20 000 dAppów, a także zaawansowane funkcje swapów i analizy rynku wbudowane w platformę.
Bitget stymuluje adopcję kryptowalut poprzez strategiczne partnerstwa, takie jak rola oficjalnego partnera kryptowalutowego najlepszej ligi piłkarskiej świata, LALIGA, na rynkach EASTERN, SEA i LATAM. Zgodnie ze swoją strategią wpływu globalnego, Bitget połączył siły z organizacją UNICEF, aby do 2027 roku wesprzeć edukację w zakresie technologii blockchain dla 1,1 miliona osób. W świecie sportów motorowych Bitget jest jedyną giełdą kryptowalutową, która została partnerem MotoGP™ — jednego z najbardziej emocjonujących mistrzostw wyścigowych na świecie.
Więcej informacji można znaleźć tutaj: Strona internetowa | Twitter | Telegram | LinkedIn | Discord | Bitget Wallet
Pytania dotyczące mediów prosimy kierować na adres: media@bitget.com
Ostrzeżenie o ryzyku: Ceny aktywów cyfrowych podlegają wahaniom i mogą podlegać znacznej zmienności. Inwestorom zaleca się alokowanie wyłącznie środków, na których utratę mogą sobie pozwolić. Może to mieć wpływ na wartość każdej inwestycji i istnieje możliwość, że cele finansowe nie zostaną osiągnięte, a główna inwestycja nie zostanie odzyskana. Zawsze należy zasięgnąć niezależnej porady finansowej, a także dokładnie rozważyć osobiste doświadczenie i sytuację finansową. Dotychczasowe rezultaty nie są wiarygodnym wskaźnikiem przyszłych wyników. Bitget nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek poniesione straty. Żadna z informacji zawartych w niniejszym dokumencie nie powinna być interpretowana jako porada finansowa. Więcej informacji można znaleźć w naszych Warunkach użytkowania.