Program NFT Dana Harmona na sezon 3
Krapopolis, serial animowany związany z niezamiennym tokenem (NFT) autorstwa współtwórcy Ricka i Morty’ego, Dana Harmona, będzie miał sezon trzeci w stacji Fox, mimo że pierwszy sezon jeszcze nie został wyemitowany.
Zespół Krapopolis ogłosił zamiary nakręcenia następnego sezonu serialu za pośrednictwem Twittera 2 marca i podkreślił, że posiadacze niezamiennych tokenów mogą nadal angażować się w program przed jego emisją.
W rozmowie z Deadline 2 marca Michael Thorn, prezes Foxa ds. programowania scenariuszowego, zauważył:
„Jesteśmy bardzo optymistycznie nastawieni do pracy, którą chcemy wspierać, i jej zdolności do znalezienia publiczności i odniesienia sukcesu”, podkreślając swoją wiarę w Harmona.
„Chociaż [zamówienie na trzeci sezon] jest nietypowe, w przypadku Krapopolis było to dla nas oczywiste” – dodał.
Krapopolis to animowana komedia osadzona w starożytnej Grecji, która opowiada o „niepełnosprawnej rodzinie ludzi, bogów i potworów, która próbuje rządzić jednym z pierwszych miast na świecie, nie zabijając się nawzajem”.
W obsadzie znajdują się wielkie nazwiska, takie jak Richard Ayode, Matt Berry, Pam Murphy, Duncan Trussell i Hannah Waddingham.
Serial jest produkowany przez należącą do Fox Corp firmę NFT Blockchain Creative Labs, która dostarcza również elementy związane z NFT do serialu.
NFT nazywają się „Krap Chickens” i przedstawiają rysunkowe awatary kurczaków w tym samym stylu graficznym, co serial. Jest 10 420 tokenów, a niektóre wciąż czekają na wybicie po cenie 0,18 Etherreum. Posiadacze mają wyłączny dostęp do doświadczeń, treści, nagród i praw głosu w niektórych aspektach programu.
Dyrektor generalny Square Enix rezygnuje
Entuzjasta NFT dyrektor generalny Square Enix, Yosuke Matsuda, ustępuje po prawie 10 latach kierowaniem firmy stojącej za franczyzą fantasy.
W marcowym komunikacie o zmianach w firmie Square Enix poinformowało, że Takashi Kiryu przejmie rolę CEO od Matsudy. Jednak ruch nie zostanie sfinalizowany do dorocznego zgromadzenia akcjonariuszy w maju.
Chociaż w komunikacie nie wspomniano wyraźnie o Web3 i NFT, firma wskazała, że nadal chce kontynuować integrację nowych technologii, co sugeruje, że jej plany związane z blockchainem mogą pozostać niezakłócone.
„W związku z szybką zmianą środowiska biznesowego otaczającego przemysł rozrywkowy, proponowana zmiana ma na celu przekształcenie zespołu zarządzającego w celu przyjęcia stale rozwijających się innowacji technologicznych i maksymalizacji kreatywności grupy Spółki” – czytamy w zgłoszeniu.
Pracując w Square Enix, Matsuda kilkakrotnie zajmował bycze stanowisko w grach Web3.
W liście noworocznym z 1 stycznia Matsuda podkreślił, że Square Enix prowadziło „agresywne inwestycje i rozwój biznesu” przestrzeni krypto w 2022 roku i będzie to robić w 2023 roku.
„Po ekscytacji i radości, które otaczały NFT i Metaverse w 2021 r., rok 2022 był rokiem dużej zmienności w przestrzeni związanej z blockchainem” – wspomniał w notatce, dodając:
„Jeśli jednak okaże się, że był to krok w procesie, który prowadzi do stworzenia zasad i bardziej przejrzystego środowiska biznesowego, z pewnością będzie to dla dobra rozwoju rozrywki blockchain”.
Pod przywództwem Mastudy Square Enix wypuścił tokenizowane kolekcje postaci Final Fantasy w lipcu 2022 roku, a we wrześniu firma nawiązała współpracę z projektem gier blockchain Oasys. W grudniu 2022 roku firma zainwestowała również 52,7 miliona dolarów w twórcę gier mobilnych, Gumi Games, aby pomóc w opracowaniu mobilnych tytułów, w których można zarobić.
Przeczytaj także : Cisza po spadkach – inwestorzy czekają na wtorkowe wystąpienie szefa Fed
Miętowe szaleństwo
Multichain marketplace NFT Magic Eden rozpoczął w marcu kampanię „Mint Madness”, która oferuje bezpłatny dostęp lub „darmowe mennice” do 13 gier Web3.
Mint Madness wystartowało 3 marca, a nazwa jest ukłonem w stronę słynnego uniwersyteckiego turnieju koszykówki NCAA o nazwie „March Madness”, w którym odbywa się około 67 meczów koszykówki w ciągu miesiąca.
Gry blockchain są rozłożone na Polygon, Ethereum i Solana, odpowiednio po dziewięć, trzy i jedną sztukę. Magic Eden oferuje również pulę nagród 20 000 Polygon MATIC o wartości około 23 200 $.
Nagrody trafią do 10 najlepszych traderów NFT związanych z dziewięcioma nowymi grami opartymi na Polygon, z główną nagrodą wynoszącą 4500 MATIC (5220 $).
Pełna lista gier dostępnych podczas promocji obejmuje Planet Mojo, Meta Star Strikers, Alaska Gold Rush, Shrapnel, Petobots, Blast Royale, Rogue Nation, Tearing Spaces, Freckle Trivia, Realm Hunter, Legendary: Heroes Unchained, Shrapnel i Papu Superstars.
Spadek sprzedaży studia wspieranego przez Disneya
Wspierane przez Disneya Baobab Studios wyprzedało swoją pierwszą kolekcję 8888 NFT zaledwie dziewięć godzin po premierze 2 marca.
Kolekcja skupiona na awatarach z kreskówek nazywa się „Momoguro” i jest powiązana z nadchodzącą grą fabularną na rozwiązaniu skalującym Ethereum warstwy 2, ImmutableX.
Gra zawiera elementy hodowlane i misje w świecie o nazwie „Uno Plane”, a NFT są kluczowym elementem rozgrywki.
Według danych CryptoSlam, NFT wygenerowały do tej pory sprzedaż wtórną o wartości 8,1 miliona dolarów, z czego 7,6 miliona dolarów w dniu premiery.
Inne fajne wiadomości:
Blockchain maszyny wirtualnej Ethereum warstwy 1, Flare, ma swoją pierwszą platformę NFT po uruchomieniu Sparkles 2 marca. Platforma ma doskonalić interoperacyjność natywnych protokołów Flare, aby zwiększyć liczbę przypadków użycia niezamiennych tokenów.
1 marca platforma handlowa Robinhood uruchomiła swój portfel Web3 w sklepie z aplikacjami Apple, stając się dostępnym dla użytkowników iOS w ponad 130 krajach.
Może Cię zainteresuje :