Metaverse My House | Ponad 4 miliony wizyt w mniej niż 1 miesiąc

Po tym, jak 6 stycznia Samsung wydał własną usługę metaverse My House, firma odniosła ogromny sukces, przyciągając ponad 4 miliony odwiedzających w niecały miesiąc.

Kooperacja Samsunga z platformą awatarów 3D firmy Zepeto została zainaugurowana na CES 2022, corocznej konferencji technologicznej, podczas której Samsung przedstawił plany wprowadzenia innowacji w niektórych swoich produktach, a także przyciągnięcia uwagi większej liczby młodszych konsumentów.

Jeśli jeszcze tego nie wiesz, metaverse to „internetowy świat 3D”, który składa się z wielu różnych wirtualnych przestrzeni. Eksperci technologiczni uważają ten nowy trend za „przyszłość Internetu”, o łącznej wartości rynkowej prawie 15 bilionów dolarów na listopad 2021 r.

My World od Samsung

My House to projekt skierowany do młodszych klientów Samsunga, w szczególności do przedstawicieli pokolenia Z i młodzieży z pokolenia Y.

Firma definiuje platformę jako „doświadczenie dekorowania przestrzeni”, w ramach którego użytkownicy mogą aranżować i dekorować swoje domy przy użyciu różnych produktów przedstawionych w formacie wirtualnym.

Od chwili uruchomienia w aplikacji mobilnej Zepeto za pośrednictwem Sklepu Google Play, liczba osób, które korzystały z aplikacji, przekroczyła 4 miliony. Według danych Samsung Electronics to najwięcej spośród wszystkich wydanych dotychczas usług partnerskich Zepeto.

Samsung walczy kawałek tortu metaverse, aby wprowadzać innowacje w swoich obecnych produktach i budować system technologiczny wśród oferowanych wariantów urządzeń.

Czas głębokiej, cyfrowej imersji

Aby nadrobić zaległości i dotrzymać kroku konkurencji w zakresie technologii aktywów cyfrowych i metaverse, Samsung planuje zncząco rozszerzyć współpracę z innymi branżami.

„Dzięki sukcesowi My House […] chcemy bardziej agresywnie angażować się w milenialsów i pokolenie Z, optymalizując doświadczenia klientów w metaverse” – powiedział Young-hee Lee, szef Global Marketing Center firmy Samsung.

Gigant technologiczny otworzył w Decentraland wirtualną wersję swoich flagowych sklepów zlokalizowanych przy 837 Washington Street w nowojorskim Meatpacking District na Manhattanie. Tymczasem wirtualny sklep – nazwany Samsung 837X – będzie dostępny tylko przez ograniczony czas.

Wirtualny sklep Samsunga ma zapewnić użytkownikom szerokie spektrum możliwości korzystania z jego oferty, jak również wzięcia udziału w wirtualnej imprezie tanecznej, którą poprowadzi DJ Gamma Vibes.

Jeden z przedstawicieli Samsunga oświadczył, że „to jedno z największych przejęć parceli przez markę w dotychczasowej historii Decentraland”.

Może Cię zainteresować:

Od Redakcji

Niniejszy artykuł ani w całości ani w części nie stanowi „rekomendacji” w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi czy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (Ue) Nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (rozporządzenie w sprawie nadużyć na rynku) oraz uchylające dyrektywę 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywy Komisji 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE oraz Rozporządzenia Delegowane Komisji (Ue) 2017/565 z dnia 25 kwietnia 2016 r. uzupełniające dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/65/UE w odniesieniu do wymogów organizacyjnych i warunków prowadzenia działalności przez firmy inwestycyjne oraz pojęć zdefiniowanych na potrzeby tej dyrektywy. Zawarte w serwisie treści nie spełniają wymogów stawianych rekomendacjom w rozumieniu w/w ustawy, m.in. nie zawierają konkretnej wyceny żadnego instrumentu finansowego, nie opierają się na żadnej metodzie wyceny, a także nie określają ryzyka inwestycyjnego.

metaverseSamsung
Komentarze (0)
Dodaj komentarz