Butelka, która stała się arcydziełem. Nowa kolekcja NFT od Coca-Coli

Kiedy myślimy o Coca-Coli, przed oczami staje nam ikoniczna czerwona etykieta i kultowy kształt butelki. Tym razem, marka idzie krok dalej, łącząc tradycję z nowoczesnością, wprowadzając swoją kolekcję „Masterpiece” NFT. W ramach tej serii znane arcydzieła, takie jak „Krzyk” czy „Dziewczyna z perłą”, spotykają się z nowoczesnymi dziełami sztuki i kultową butelką Coca-Coli.

Nowa era kolekcjonowania: Coca-Cola w świecie NFT

Wszystko to jest częścią kampanii „Onchain Summer”, realizowanej przez Coinbase. Za jej pośrednictwem świętowane są różne projekty oparte na blockchainie, począwszy od sztuki, przez gry, na muzyce kończąc. Zaledwie w kilka dni po uruchomieniu, miłośnicy sztuki i marki Coca-Cola mieli okazję nabyć jedno z tych limitowanych dzieł.

Nie jest to pierwsze spotkanie Coca-Coli z tą technologią. Już w 2021 roku firma przeprowadziła aukcję unikalnych NFT, zbierając ponad 575 000 dolarów na cele charytatywne. Teraz jednak postawili na coś bardziej ambitnego, łącząc wielowiekowe tradycje sztuki z nowoczesnym brandingiem.

https://twitter.com/epsYLon_r/status/1691069789651824640

Zobacz także: Technologiczny gigant płatności wchodzi w kryptowaluty! Nowy projekt PayPal

Ty też możesz mieć swojego Muncha!

Cena? Ostatecznie zależy od wybranego dzieła, ale zaczyna się już od 0.0011 ETH. Dla kolekcjonerów i fanów marki to okazja, aby stać się częścią tej unikalnej fuzji kultury i komercji. Niektóre z nich są sprzedawane na OpenSea po cenie niższej niż cena mennicy, mimo że są produkowane za pomocą platformy mint.fun. W sumie wybito ponad 50 000 NFT, co zakończyło się w środę.

To, co Coca-Cola przedstawiła, to nie tylko kolekcja dla kolekcjonerów, ale przede wszystkim manifest zaangażowania marki w nowoczesne technologie i sztukę. Działań takich jak te można się spodziewać coraz więcej, zwłaszcza że inne globalne marki, takie jak Nike czy Dior, również napędzają swój romans z NFT.

Najnowsza kolekcja przypomina nam również, że rewolucja NFT jest daleka od zakończenia, a sposoby, w jakie firmy z nią eksperymentują, przyniosą fascynujące rezultaty. Ogranicza je chyba tylko wyobraźnia.

Może Cię również zainteresować:

Coca-colaKryptowalutyNFT
Komentarze (0)
Dodaj komentarz