Artykuł został nadesłany w całości przez partnera i ma charakter sponsorowany.
Bitget, największa na świecie giełda uniwersalna (UEX) rozpoczął nową, trzyczęściową kampanię z udziałem gwiazdy LALIGA, piłkarza Atlético Madrid – Juliána Alvareza, łącząc światowej klasy talenty piłkarskie i technologię handlową nowej generacji w serii dynamicznych filmów produktowych. Filmy, które powstały w ramach oficjalnej współpracy Bitget z LALIGA, przedstawiają Bitget Onchain, GetAgent i wizję giełdy uniwersalnej, a każdy z nich jest opowiedziany przez pryzmat wysokich osiągnięć, które charakteryzują elitarnych sportowców, takich jak Alvarez.
W ramach kampanii Alvarez pokaże, w jaki sposób strategiczne podejście do futbolu naturalnie wpisuje się w wizję Bitget „Trade Smarter” (Handluj mądrzej). Pierwszy film, dotyczący Bitget Onchain, pokazuje, w jaki sposób użytkownicy mogą zyskać dostęp do milionów tokenów z różnych łańcuchów bloków za pomocą jednego konta, korzystając z opartego na sztucznej inteligencji systemu sygnałów Onchain Signals, który pomaga traderom szybko i jasno rozpoznawać pojawiające się okazje.
– LALIGA zawsze angażowała się w innowacje, a współpraca z Bitget odzwierciedla sposób, w jaki technologia i sport mogą wspólnie się rozwijać. Mamy nadzieję, że ta seria zainteresuje wszystkich fanów LALIGA – powiedział Javier Gurrea-Nozaleda, dyrektor ds. sponsoringu i licencji w LALIGA.
Alvarez pojawia się we wszystkich trzech filmach, wnosząc wesołe, ale autentyczne powiązanie między elitarnymi osiągnięciami sportowymi a inteligentnym realizowaniem transakcji.
– Możliwość reprezentowania LALIGA w tej kampanii była dla mnie ekscytująca – powiedział Alvarez. – W piłce nożnej liczy się wyczucie czasu, świadomość i umiejętność czytania sytuacji na boisku, a Bitget stosuje tę samą strategię w handlu. Jeśli podejmiesz mądre decyzje w odpowiednim momencie, zapewnisz sobie największą szansę na zwycięstwo.
– Julián stanowi idealne połączenie strategii i talentu. Te cechy odzwierciedlają dokładnie to, czym jest Bitget – inteligentniejszym, bardziej zintegrowanym sposobem handlu. Niezależnie od tego, czy chodzi o platformę Onchain, GetAgent czy UEX, naszym celem jest zapewnienie każdemu użytkownikowi narzędzi, które pozwolą mu myśleć i działać jak mistrz – dodaje dyrektor ds. marketingu Bitget, Ignacio Aguirre Franco.
Każdy film będzie miał swoją własną stronę docelową, na której użytkownicy będą mogli zapoznać się z podstawowymi funkcjami i nowymi osiągnięciami w ekosystemie produktów Bitget. Film poświęcony Onchain ma swoją premierę dziś, a w najbliższych tygodniach pojawią się wersje o GetAgent i UEX.
Współpraca Bitget z LALIGA nadal łączy świat sportu i technologii, wykorzystując narrację, światowej klasy talenty i innowacyjne produkty, aby podnieść poziom wiedzy użytkowników z całego świata na temat Web3.
Informacje o Bitget
Założona w 2018 roku firma Bitget jest największą na świecie giełdą uniwersalną (UEX), obsługującą ponad 120 milionów użytkowników i zapewniającą dostęp do milionów tokenów krypto, tokenizowanych akcji, funduszy ETF i innych aktywów świata rzeczywistego, a także oferującą dostęp w czasie rzeczywistym do ceny Bitcoina, ceny Ethereum, ceny XRP i innych cen kryptowalut – wszystko na jednej platformie. Ekosystem ma na celu pomóc użytkownikom w bardziej inteligentnym handlu dzięki narzędziom handlowym opartym na sztucznej inteligencji, interoperacyjności między tokenami w sieciach Bitcoin, Ethereum, Solana i BNB Chain oraz szerszemu dostępowi do aktywów świata rzeczywistego. W zakresie zdecentralizowanych finansów, Bitget Wallet jest wiodącym niepowierniczym portfelem kryptowalutowym, obsługującym ponad 130 blockchainów i miliony tokenów. Oferuje handel wielołańcuchowy, staking, płatności i bezpośredni dostęp do ponad 20 000 dAppów, a także zaawansowane funkcje swapów i analizy rynku wbudowane w platformę.
Bitget stymuluje adopcję kryptowalut poprzez strategiczne partnerstwa, takie jak rola oficjalnego partnera kryptowalutowego najlepszej ligi piłkarskiej świata, LALIGA, na rynkach EASTERN, SEA i LATAM. Zgodnie ze swoją strategią wpływu globalnego, Bitget połączył siły z organizacją UNICEF, aby do 2027 roku wesprzeć edukację w zakresie technologii blockchain dla 1,1 miliona osób. W świecie sportów motorowych Bitget jest jedyną giełdą kryptowalutową, która została partnerem MotoGP™ — jednego z najbardziej emocjonujących mistrzostw wyścigowych na świecie.
Więcej informacji można znaleźć tutaj: Strona internetowa | Twitter | Telegram | LinkedIn | Discord | Bitget Wallet
Pytania dotyczące mediów prosimy kierować na adres: media@bitget.com
Ostrzeżenie o ryzyku: Ceny aktywów cyfrowych podlegają wahaniom i mogą podlegać znacznej zmienności. Inwestorom zaleca się alokowanie wyłącznie środków, na których utratę mogą sobie pozwolić. Może to mieć wpływ na wartość każdej inwestycji i istnieje możliwość, że cele finansowe nie zostaną osiągnięte, a główna inwestycja nie zostanie odzyskana. Zawsze należy zasięgnąć niezależnej porady finansowej, a także dokładnie rozważyć osobiste doświadczenie i sytuację finansową. Dotychczasowe rezultaty nie są wiarygodnym wskaźnikiem przyszłych wyników. Bitget nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek poniesione straty. Żadna z informacji zawartych w niniejszym dokumencie nie powinna być interpretowana jako porada finansowa. Więcej informacji można znaleźć w naszych Warunkach użytkowania.