Ceniony analityk Willy Woo twierdzi że cały ekosystem pełen kupujących BTC mówi mu, że rynek pozostaje w dużej mierze zwyżkowy.
W nowej sekwencji tweetów Woo poinformował swoich 723 300 obserwujących, że widzi ogromną fazę dystrybucji rozgrywającą się w Bitcoin.
„Bitcoin nadal równomiernie dystrybuuje monety. Podmioty publiczne i detaliczne nadal uzyskują większą kontrolę nad podażą, podczas gdy wymiar kontroli po stronie wielorybów zmniejsza się.”
Według Woo, równomierna dystrybucja podaży BTC jest dobra dla długoterminowej kondycji Bitcoin, ponieważ promuje decentralizację.
„Pamiętaj, że standard złota zawiódł jako standard monetarny z powodu centralizacji podaży”.
Analityk podkreślił również, że obecną fazę hossy napędzają traderzy detaliczni (podmioty posiadające mniej niż 10 BTC).
„Handel detaliczny napędza makrocykle. Kiedy detaliści stackują swoje [satoshi] w zwiększonym tempie, tak jak robią to teraz, to fundamenty mówią, że jesteśmy w środku hossy. Powtarzam, środek hossy. Traderzy nie wierzyli dwa miesiące temu, kiedy pokazano te dane.”
Woo podkreślił, że wieloryby (podmioty posiadające co najmniej 1000 BTC) nie przestały bynajmniej kupować BTC.
„Wieloryby uważają, że BTC jest teraz tani. Wieloryby to oportuniści. Tkwią w dziesięcioletnim planie dywersyfikacji, sprzedając się na każdym rynku byka po tym, jak zarobili swoje pieniądze. Ale korzystają z okazji, aby kupić, gdy widzą przed sobą silny wzrost, jak w tej chwili.”
Willy Woo zauważył na koniec, że podczas gdy podaż BTC na giełdach kryptowalut nadal maleje, korporacje również są w trakcie akumulacji bitcoinów, .
„Liczba trzymanych monet jest byczym sygnałem. Korporacje trzymają aktywa długoterminowo. Kupują coraz więcej. Gdy na rynek wkraczają nabywcy długoterminowi, rezerwy spekulacyjne na giełdach kurczą się.”
Może Cię zainteresować:
Od Redakcji
Niniejszy artykuł ani w całości ani w części nie stanowi „rekomendacji” w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi czy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (Ue) Nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (rozporządzenie w sprawie nadużyć na rynku) oraz uchylające dyrektywę 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywy Komisji 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE oraz Rozporządzenia Delegowane Komisji (Ue) 2017/565 z dnia 25 kwietnia 2016 r. uzupełniające dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/65/UE w odniesieniu do wymogów organizacyjnych i warunków prowadzenia działalności przez firmy inwestycyjne oraz pojęć zdefiniowanych na potrzeby tej dyrektywy. Zawarte w serwisie treści nie spełniają wymogów stawianych rekomendacjom w rozumieniu w/w ustawy, m.in. nie zawierają konkretnej wyceny żadnego instrumentu finansowego, nie opierają się na żadnej metodzie wyceny, a także nie określają ryzyka inwestycyjnego.