Netflix wypuścił piwo „Wiedźmina”. Geralt z Rivii byłby dumny?

Platforma streamingowa Netflix, twórca epickiego serialu „Wiedźmin” i Athletic Brewing, jeden z największych amerykańskich browarów produkujących piwo bezalkoholowe, połączyli siły.

Netflix sprzedaje piwo Wiedźmina

Netflix i Athletic Brewing wydali serię trzech limitowanych edycji piw, bazujących na najpopularniejszych pozycjach. Pierwszym z nich jest oczywiście piwo inspirowane Wiedźminem – jakże by inaczej – noszące nazwę „Geralt’s Gold”. Ten średniopełny trunek, o mocy zaledwie 0.5% ABV i 65 kalorii na porcję, jest dostępny na stronie Athletic Brewing oraz w wybranych sklepach na terenie USA. Sugerowana cena detaliczna to 14.99$ za sześciopak.

Geralt’s Gold jest reklamowane jako piwo o wyrazistym profilu, warzone z kombinacji chmielów Centennial, Chinook, Simcoe i Warrior. Dla pierwszych 750 osób, które zdecydują się na zakup online, przewidziano dodatkową nagrodę – darmowy kufel z motywami z Wiedźmina.

Jak pamiętamy, Geralt z Rivi, czyli tytułowy Wiedźmin, nie stronił od kufelka dobrego piwa (ewentualnie kilku).

Josh Simon, przedstawiciel Netfliksa, powiedział: „Uwielbiamy wymyślać nowe i unikalne sposoby, aby fani mogli doświadczyć historii, które kochają, zwłaszcza dla tak zaangażowanych fanów, jakimi są fani Wiedźmina. Praca z Athletic Brewing to doskonała okazja, aby ożywić ulubione tawerny Geralta”.

Może Cię zainteresować: Znany influencer prał pieniądze poprzez kryptowaluty. Grożą mu lata odsiadki

Czy Wiedźmin pił bezalkoholowe piwo?

Athletic Brewing zajęło się produkcją piwa bezalkoholowego. Wynika to z rosnącego trendu redukcji spożycia napojów procentowych. Firma, którą założono w 2018 roku, zanotowała w tym roku wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych o aż 33%.

Ten niecodzienny ruch marketingowy – połączenie streamingowego giganta z browarem – to ciekawy przypadek twórczego myślenia w biznesie. Wykorzystanie popularności serialu do promowania tego typu produktu to naprawdę sprytny pomysł.

https://twitter.com/stack_attack27/status/1662243414388113409

Nie możemy też zapomnieć o ekscytującym aspekcie limitowanej edycji – zawsze dodaje to pewnej nuty tajemniczości. Kto wie, jakie inne programy Netflix uwieczni w tej niecodziennej formie? Czy Stranger Things IPA czy Black Mirror Stout są tuż za rogiem? Będziemy musieli poczekać i zobaczyć. Na razie zdrowie, Wiedźminie!

Tymczasem, jeżeli chodzi o serialowego „Wiedźmina”, trzeci sezon ma swoją premierę 29 czerwca.

Zobacz również:

netflixpiwoThe WitcherWiedźmin
Komentarze (0)
Dodaj komentarz