Legia Warszawa wchodzi w świat blockchain

4 384

Klub piłkarski Legia Warszawa wchodzi w świat blockchain.

Legia na platformie Socios

Rozprzestrzenianie się opartych na blockchainie tokenów kibiców piłkarskich w całej Europie wciąż się rozwija a do trendu dołącza coraz więcej klubów. Wczoraj najbardziej utytułowany polski klub piłkarski nawiązał współpracę z firmą fintech Chiliz. Legia Warszawa, która jest rekordzistą pod względem liczby zwycięstw w mistrzostwach Polski, uruchomi token na platformie Socios z nagrodami dla najbardziej zaangażowanych fanów.

Oczekuje się, że LEG Fan Token zostanie uruchomiony w nadchodzących miesiącach i zapewni kibicom prawa głosu w różnych decyzjach klubowych. Posiadacze tokenów będą również uprawnieni do wzięcia udziału w ekskluzywnych grach, konkursach i doświadczeniach VIP. Podaż tokenów Legii zostanie ograniczona do 5 milionów.

Zacne grono

Legia Warszawa dołącza do 21 europejskich gigantów piłkarskich, którzy niedawno stworzyli tokeny dla swoich fanów na platformie Socios. Główne instytucje piłkarskie, takie jak FC Barcelona Lionela Messiego, Juventus Cristiano Ronaldo i A.C. Milan Zlatana Ibrahimovica, wszystkie wypuściły klubowe tokeny dla kibiców na blockchainie Chiliz.

Dariusz Mioduski, prezes Legii Warszawa, wydawał się optymistycznie nastawiony do interakcji z nową technologią oferowaną przez blockchain i tokenizację:

Pionierskie rozwiązania i nowe technologie, które dodatkowo dają naszym kibicom niepowtarzalne możliwości aktywnego uczestnictwa w życiu naszego klubu, to dokładny kierunek, w którym chcemy się rozwijać. Wierzymy, że potencjał najbardziej popularnej marki sportowej w tej części Europy, jaką niewątpliwie jest Legia Warszawa, pozwoli Socios.com zdobyć wielu fanów nie tylko w Polsce, ale także na arenie międzynarodowej.

Gorące powitane

Prezes i założyciel Socios.com i Chiliz, Alexandre Dreyfus, przywitał Legię Warszawa na platformie Socios i przewidywał, że zwiększy to ogólne zaangażowanie fanów:

Już niedługo kibice Legii na całym świecie będą mieli nowy sposób na zbliżenie się do klubu, który kochają i będą mogli wpływać na drużynę w ankietach, uzyskać dostęp do nagród VIP, ekskluzywnych promocji, forów dyskusyjnych i nie tylko na Socios.com. Jesteśmy pewni, że tokeny kibiców $ LEG będą wielkim hitem wśród fanów i staną się bardzo potężnym nowym narzędziem marketingowym dla klubu.

Finansowy Krytyk

Komentarze